סמסונג השיקה מחשב לוח חדש עם צג בקוטר של 7 אינץ'

מחשב הלוח החדש, Galaxy Tab 7.0 Plus, הוא למעשה רענון של דגם Tab 7 שהוצג בשנה שעברה ● מדובר בדגם דק יותר, קל יותר ומהיר יותר ● בנוסף, סמסונג הגישה לאפל הצעה ליישוב הסכסוך המשפטי שנתגלע ביניהן באוסטרליה סביב הפרת זכויות בפטנטים

Samsung Runway. סמסונג

סמסונג (Samsung) השיקה בסוף השבוע מחשב לוח עם צג בקוטר של 7 אינץ'. הוא מצטרף למחשבי הלוח האחרים של החברה, עם צגים בקטרים של 7.7, 8.9 ו-10.1 אינץ'.

מחשב הלוח החדש, Galaxy Tab 7.0 Plus, הוא למעשה רענון של דגם Tab 7, שהוצג בשנה שעברה. מדובר במחשב דק יותר (9.96 מ"מ), קל יותר (344 גרם) ומהיר מהדגם המקורי (הוא כולל מעבד בעל ליבה כפולה בקצב שעון של 1.2 ג'יגה-הרץ). האבחנה של הצג היא ברמה של WSVGA  -קרי: 600 על 1024 פיקסלים – ומערכת ההפעלה שלו היא Android 3.2 Honeycomb  (בהשוואה ל-Android 2.2, שהייתה מערכת ההפעלה שנכללה בדגם שהוצג אשתקד).

הגישה לאינטרנט נעשית במחשב הלוח החדש בטכנולוגיית +HSPA ובקצב תקשורת של 21 מסל"ש, או ברשת Wi-Fi. כמו כן, הוא תומך בתקשורת Bluetooth 3.0+HS ובטכנולוגיית Wi-Fi Direct וכולל חיישן תאוצה, ג'יירוסקופ, מצפן דיגיטלי, מד תאורה חיצונית וחיישן קרבה. המצלמה הראשית שבו היא באבחנה של 3 מגה-פיקסל עם תמיכה בווידיאו 720p HD. יש לו מצלמה נוספת, באבחנה של 2 מגה-פיקסל, שפונה אל המשתמש לוועידות וידיאו. הזיכרון הפנימי הוא בנפח של 16 ג'יגה-בייט או 32 ג'יגה-בייט, וחריץ לכרטיסי microSD הכלול בו מאפשר להרחיב את נפח הזיכרון ב-32 ג'יגה-בייט נוספים.

בשלב ראשון מושקים מחשבי הלוח מדגמי Galaxy Tab 7.0 Plus באסיה ובאירופה, ובהמשך הם יוצעו גם בארצות הברית, דרום אמריקה, המזרח התיכון, אפריקה, יפן וסין.

עוד דווח, כי סמסונג הגישה בסוף השבוע לאפל (Apple) הצעת פשרה ליישוב הסכסוך המשפטי שנתגלע ביניהן באוסטרליה סביב מחשבי ה-Galaxy Tab. על פי הדיווחים, סמסונג הסכימה במסגרת ההצעה להסיר ממחשבי הלוח מדגמי Galaxy Tab 10.1 שני מאפיינים שיש בהם לכאורה משום הפרת זכויות של אפל בפטנטים. אם הם אכן יוסרו, יישאר רק מאפיין אחד שנוי במחלוקת, שקשור לטכנולוגיה של צגי מגע.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים