תוכן שיווקי

טקסס אינסטרומנטס תערוך בסוף החודש כנס טכנולוגי חדשני

טקסס אינסטרומנטס תציג את החידושים של החברה ושל נשיונל סמיקונדקטור שנרכשה על ידה ב-TechDay שיערך ב-25 אוקטובר 2011 בשיתוף חברת אבנט ישראל במרכז הכנסים Avnue שבקריית שדה התעופה

03/10/2011 14:07

טקסס אינסטרומנטס תערוך ב-25 באוקטובר את הכנס הטכנולוגי TechDay, בו היא תציג את החידושים האחרונים של החברה ושל נשיונל סמיקונדקטור בתחום האנלוגי והמערכות משובצות מחשב (Embedded Processing). בכנס, אשר יערך בשיתוף עם חברת אבנט ישראל, ישתתפו מהנדסים ומנהלים מובילים ממגוון חברות פיתוח ישראליות החל מחברות סטארט-אפ ועד לחברות גדולות ומבוססות.

בכנס יוצגו המגמות המרכזיות בתחומי ה-supply solutions Power ,Data Converters ,MSP430 ,C2000 ,DaVinci ,Stellaris ARM Cortex ,OMAP, וידיאו ועוד.

אורחי הכבוד בכנס יהיו כריס אלכסנדר, מנהל מכירות אזורי באזור EMEA, ואלכס בנג'מין, מנהל מכירות אזורי במזרח אירופה ובמזרח התיכון. כריס אלכסנדר ואלכס בנג'מין יפתחו את מליאת הכנס בהרצאה על החידושים האחרונים של החברה בתחום האנלוג ועל ה-"השילוב המנצח" של פורטפוליו המוצרים שהחברה תציע בעקבות רכישת נשיונל סמיקונדקטור שנסגרה השבוע.

בהמשך ידבר אבנר גורן, מנהל האסטרטגיה העולמית של קבוצת ה-OMAP בטקסס אינסטרומנטס, על כיוונים העתידיים בתחום ה-OMAP ולאחר מכן יערכו הרצאות טכניות באולמות נפרדים. בצד הכנס תיערך תערוכה מקצועית מקיפה בהשתתפות חברות רבות.

מנכ"ל טקסס אינסטרומנטס ישראל, משה הלל, אמר כי "כנס ה-TechDay נערך בנקודה חשובה מאד מבחינת טקסס אינסטרומנטס כאשר לאחר רכישת נשיונל סמיקונדקטור נוספו עוד כ-12 אלף מוצרים אנלוגיים לפורטפוליו, מה שיביא את סה"כ המוצרים האנלוגיים לכ-45 אלף. הכנס השנה מספק פלטפורמה חשובה עבור לקוחותינו להחשף לחידושים האחרונים של טקסס אינסטרומנטס בתחום האנאלוג ומערכות משובצות מחשב – שני תחומים אשר נמצאים במיקוד של החברה בשנים האחרונות".

אירועים קרובים