תוכן שיווקי

Red Hat Enterprise Linux 6 תומכת עתה ב-SAP Business Applications

Red Hat Enterprise Linux 6 הינה מערכת הפעלה מומלצת עבור סאפ Business Applications בסביבות ארגוניות

03/10/2011 14:17

רד-האט (Red Hat), הספקית הגדולה בעולם של פתרונות קוד פתוח, הודיעה כי Red Hat Enterprise Linux 6 הוסמכה על-ידי חברת סאפ להרצת יישומים עסקיים של סאפ – SAP Business Applications.

כמערכת הפעלה לינוקס ארגונית מומלצת עבור הרצת יישומי סאפ, מספקת Red Hat Enterprise Linux 6 את האמינות והביצועים הדרושים על-ידי ארגונים להרצה יעילה של עומסי עבודה סאפ התובעניים שלהם.

הכרזה זו משלימה את ההודעה כי רד-האט הרחיבה את שיתוף הגלובלי שלה עם אמזון וסאפ.

"ההכרזה החדשה מרחיבה את קשרינו החזקים עם סאפ, כדי לתת ללקוחות בטחון נוסף בכך שפתרונותינו המשלימים רצים יחד באופן אופטימלי", אומר יניב ליבוביץ, מנהל אזורי ומנהל פעילות רד-האט בישראל, תורכיה, יוון וקפריסין.

לדבריו, "ההכרה ב-Red Hat Enterprise Linux 6 כמערכת הפעלה לינוקס ארגונית מומלצת על-ידי סאפ, מאשרת את עוצמתנו בהרצת יישומי תוכנה ארגוניים קריטיים".

בסאפ אומרים כי הסמכה זאת מבטאת שלב נוסף קדימה בשותפות ארוכת השנים עם רד-האט. לקוחות יכולים עתה להשתמש במערכת ההפעלה העדכנית של רד-האט עם יישומי סאפ הקריטיים שלהם, בתמיכה מלאה של סאפ ורד-האט. השילוב של יישומי סאפ עם מסד נתונים Sybase adaptive Server Enterprise על Red Hat Enterprise Linux 6, יספק לארגונים גלובליים אופציית מסד נוספת להרצת יישומי סאפ לצד שירות לקוחות ותמיכה מתואמים.

יניב ליבוביץ מציין כי ארגונים יכולים עתה להריץ את יישומי סאפ שלהם על הגרסה העדכנית ביותר של Red Hat Enterprise Linux 6, אשר מצוידת ביכולות מורחבות של קישוריות, מערכת קבצים ווירטואליזציית קלט/פלט. מערכת ההפעלה ם הוסמכה להרצת כלי SAP NetWeaver Adaptive Computing Controller.

Red Hat Enterprise Linux מתאימה להרצת כל יישומי סאפ בסביבה פיזית, וירטואלית, ובענן. וירטואליזציה משולבת לתוך Red Hat Enterprise Linux 6 באופן אינטגרלי, ומאפשרת לה ריצה בסביבה וירטואלית בלי דרישה לרכוש תשתית וירטואליזציה נפרדת.

בנוסף ל-Red Hat Enterprise Linux 6, תוסף הזמינות הגבוהה מספק את הרכיבים להקמת תשתית בעלת זמינות גבוהה עבור הרצת יישומי סאפ ב-Red Hat Enterprise Linux.

התוסף מספק יכולת אשכול אל-כשל עבורי יישומי סאפ ומסד נתונים סאפ המשתמשים בסוכני משאבים ייעודיים עבור אינסטנציות של פתרונות ומסדי נתונים סאפ.

זה יותר מעשור נהנים לקוחות משיתוף הפעולה ההדוק בין רד-האט וסאפ. החברות מספקות ללקוחות מוצרים תואמים מבחינה טכנית, כמו גם נקודת קשר יחידה לתמיכה, עם אינטגרציית מערך התמיכה הגלובלי של סאפ ומערכת שירותי התמיכה הגלובלית של רד-האט.

אירועים קרובים