נוקיה מפתחת מערכת הפעלה מבוססת לינוקס לטלפונים זולים

מערכת ההפעלה החדשה מכונה מלטמי והיא תאפשר לחברה להציע טלפונים חדשים לשווקים באסיה, שם למרות המחיר הנמוך יש דרישה הולכת וגוברת למכשירים שמציעים יכולות שניתן למצוא בטלפונים יקרים יותר, ובעיקר יכולות מגע וגלישה נוחה באינטרנט ● על מנת לספק את הדרישות הללו זקוקה החברה למערכת הפעלה זולה, ואפילו חינמית, כדי לשמור על רמת מחירים סבירה, כשהיא יודעת שמכשירי חלונות פון אותם תשיק בקרוב דורשים חומרה חזקה יותר, וכמובן דמי רישוי למיקרוסופט

חוזרת לעניינים. נוקיה

נוקיה (Nokia) אולי החליטה לאחרונה לנטוש את תוכניותיה לפיתוח מערכת ההפעלה MeeGo עם אינטל (Intel), אך במקביל היא מפתחת מערכת הפעלה חדשה מבוססת לינוקס שמיועדת לשוק הטלפונים ברמת הביניים ומטה, שוק פופולארי מאוד במזרח הרחוק ובהודו. לראיה, הטלפונים הללו אחראים לכ-47% ממכירות החברה ברבעון האחרון. כיום עדיין משתמשת נוקיה בסימיבאן S40 עבור המכשירים הזולים אותם היא מייעדת לשווקים הללו, עליהם היא לא מתכוונת לוותר.

מערכת ההפעלה החדשה מכונה מלטמי (Meltemi – בריזה ביוונית) והיא תאפשר לחברה להציע טלפונים חדשים לשווקים באסיה, שם למרות המחיר הנמוך יש דרישה הולכת וגוברת למכשירים שמציעים יכולות שניתן למצוא בטלפונים יקרים יותר, ובעיקר יכולות מגע וגלישה נוחה באינטרנט.

על מנת לספק את הדרישות הללו זקוקה החברה למערכת הפעלה זולה, ואפילו חינמית, כדי לשמור על רמת מחירים סבירה, כשהיא יודעת שמכשירי חלונות פון אותם תשיק בקרוב דורשים חומרה חזקה יותר, וכמובן דמי רישוי למיקרוסופט (Microsoft).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים