מטריקס הטמיעה מערכת סינכרון סלולרית בבנק דיסקונט; ההיקף: חצי מיליון שקלים

הפתרון שהוטמע, Push Mail של חברת אמווז, מבצע סנכרון דו כיווני מלא של שרת הדואר הארגוני עם מכשירי הסלולר של עובדי הבנק, ומעניק להם גישה ישירה לחשבונות הדואר האלקטרוני, ליומן ולאנשי הקשר ● הטמעת הפתרון, על פי אמווז, מעניקה לבנק כמה יתרונות עסקיים, ובהם רמה גבוהה של נגישות וזמינות העובדים למידע הארגוני, ויכולת לקבל החלטות בזמן אמת על סמך קבלת עדכונים שוטפת ממערכות המידע

חטיבת האינטגרציה והתשתיות של מטריקס, בשיתוף מחלקת תשתיות IT בבנק דיסקונט, בראשות צחי סנדורי, הטמיעה בבנק מערכת לסינכרון בין שרתי הדואר של הבנק ובין המכשירים הסלולריים של העובדים. הפרויקט ארך כשנה והסתיים באחרונה. היקפו הכספי של הפרויקט נאמד בחצי מיליון שקלים.

הפתרון שהוטמע, Push Mail של חברת אמווז (emoze), מבצע סנכרון דו כיווני מלא של שרת הדואר הארגוני עם מכשירי הסלולר, ומעניק לעובדי הבנק גישה ישירה לחשבונות הדואר האלקטרוני, ליומן ולאנשי הקשר – מכל מקום ובכל עת. הפתרון תומך במגוון של מכשירים סלולריים תוך שימת דגש רב על אבטחת המידע. כך, היישום מותקן ברשת הארגונית (VPN) ומאחורי הפיירוול ואינו דורש פתיחת מבואות (פורטים) ייעודיות.

הטמעת הפתרון, על פי אמווז, מעניקה לבנק כמה יתרונות עסקיים, ביניהם: רמה גבוהה של נגישות וזמינות העובדים למידע הארגוני, ויכולת לקבל החלטות בזמן אמת על סמך קבלת עדכונים שוטפת ממערכות המידע.

דיסקונט הוא הבנק הראשון בארץ המטמיע פתרון סינכרון סלולרי. מטריקס תספק לבנק דיסקונט גם תמיכה ושירות לפתרון.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים