בזק תטמיע מערכת לניהול תהליכים עסקיים של Software AG; ההיקף: מיליוני שקלים

המערכת שמוטמעת, webMethods ApplinX, תאפשר לבזק יכולת לפיתוח מהיר של יישומי CRM המקושרים לסביבת המיינפריים, ותביא לשיפור ולייעול התהליכים העסקיים בחברה, כמו גם להאצת פרויקטי פיתוח ● הפרויקט החל בסוף 2010 וצפוי להסתיים במחצית הראשונה של 2012

בזק הטמיעה מערכת לניהול תהליכים עסקיים של Software AG. הפרויקט החל בסוף 2010 וצפוי להסתיים במחצית הראשונה של 2012. היקף הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בענף העריכו אותו במיליוני שקלים בודדים.

הפיתוחים וההתאמות נעשו על ידי אנשי Software AG, בשילוב צוותי הפיתוח של בזק. ההטמעה עצמה נעשית על ידי אנשי ה-IT של בזק, לצד ייעוץ של אנשי Software AG.

המערכת שמוטמעת, webMethods ApplinX, תאפשר לבזק יכולת לפיתוח מהיר של יישומי CRM המקושרים לסביבת המיינפריים, ותביא לשיפור ולייעול התהליכים העסקיים בחברה, כמו גם להאצת פרויקטי פיתוח.

בזק הגדירה את ניהול שירות הלקוחות, CRM, כתחום קריטי, כחלק מרצונה להוביל בשוק התקשורת בישראל. תחום ה-CRM בחברה משלב תהליכים עסקיים רבים, שחלקם מבוססים על יישומי מיינפריים. בבזק ביקשו ליצור תשתית לניהול תהליכים אלה כשירות מבוסס רשת (Web Service) ובחרו במערכת webMethods ApplinX, כך שהם יוכלו לבנות ארכיטקטורה מוכוונת שירותים, SOA, ויקבלו הפעלה אוטומטית של תהליכים במערכות מיינפריים. כך ניתן לפתח בקלות רבה יותר יישומים חדשים הקשורים בתהליכים עסקיים ולחסוך משאבים רבים שבוזבזו בשיטות הישנות.

לדברי אורן טסה, מנהל אגף פיתוח והנדסת תוכנה בחטיבת טכנולוגיות מידע של בזק, "המערכת שמוטמעת מאפשרת לנו ליצור תהליכים עסקיים על מערכות הליבה של בזק ביעילות ובאמינות רבה ומסייעת בקידום עסקינו".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים