תוכן שיווקי

בוגרי המחזורים השונים של קורס מנמ"רים מספרים מה תרם להם הקורס

03/10/2011 15:49

קורס מנמ"רים המועבר על ידי ג'ון ברייס הדרכה, בשיתוף אנשים ומחשבים, הכשיר במרוצת השנים מאות מנמ"רים בארגונים מכל סדרי הגודל והמגזרים. החלטנו לתת במה לבוגרים, אשר יתארו בקצרה מה תרם להם הקורס.

אריאל שקרצי, סמנכ"ל טכנולוגיות ומערכות מידע במעריב, אומר כי "הקורס תרם לי להבנה והפנמה של חשיבות התפקיד, הקשר בין התפקיד לתהליכים העסקיים, הצורך להשפיע ולהוביל ולא להיות מובל, החשיבות בלהיות חלק מההנהלה, לתרום לבניית האסטרטגיה של החברה ולא לתת מענה בדיעבד".

"הקורס תרם בעיקר להיבטים חשובים מאוד שאינם מקצועיים/טכנולוגיים, אלא בעיקר ניהוליים", מסכם שקרצי.

לדברי אייל תמוז, מנמ"ר פולימר לוגיסטיק, "הקורס סקר את כל הנושאים והתחומים שהינם בתחום אחריותו של המנמ"ר ועשה סדר בעולם המשתנה והמגוון של המנמ"ר. למרות ריבוי הנושאים, והעובדה שעל כל נושא ניתן לעשות קורס שלם, בכל נושא הסקירה הייתה מעמיקה וממצה והשאירה לכל אחד מקום ומרחב להעמיק הלאה בנושאים שרלוונטיים עבורו".

אייל תמוז, מנמ"ר פולימר לוגיסטיקתמוז אומר, כי "למרות ניסיוני הקודם כמנמ"ר, הקורס הוסיף לי ידע, תרם נקודות מבט חדשות ופתח לפני עולמות ואפשרויות שלא הכרתי קודם. הקורס יצר לי רשת עמיתים אשר משמשת אותי היום למקור ידע והתייעצות".

"אני ממליץ על הקורס בחום לכל מי שמתעתד להיות מנמ"ר וגם לאלה הנמצאים כבר בתפקיד מעניין זה", אומר תמוז לסיכום.

הקורס מונחה על ידי בנצי שפירא, אשר שימש במשך שנים רבות מנמ"ר של ארגונים מובילים במשק ובהם קוקה קולה, פלאפון וידיעות אחרונות. מחזור נוסף של קורס מנמ"רים ייפתח ב-10 באוקטובר.

אירועים קרובים