לקראת ההשקה של ה-iPhone מהדור הבא: צרכנים ממהרים להיפטר ממכשירים משומשים

העניין שמגלים הלקוחות במכשירי ה-iPhone החדשים "חסר תקדים", על פי אחת החברות שעוסקת ברכישה של מכשירים משומשים ● חברה אחרת מסרה ש-"בשנה שעברה רכשנו כ-30 אלף מכשירי iPhone 4 משומשים ונראה שהשנה, המספר יוכפל"

חברות שעוסקות ברכישה של מכשירים משומשים מדווחות על פעילות ערה של צרכנים שמבקשים למכור מכשירי iPhone 4. יש הרואים בכך סימן להצלחה העתידית של מכשירי iPhone מהדור הבא, שאותם אמורה אפל (Apple) להשיק באירוע שייערך במשרדיה שבקליפורניה בהמשך היום (ג').

"הלקוחות מגלים עניין רב במכשירי iPhone החדשים", אמר ג'ף טרצ'ל, מנהל השיווק הראשי של חברת NextWorth. "זאת, אם לשפוט לפי היקף העסקות שביצעה החברה בשבוע האחרון, לרכישה של מכשירי iPhone 4 משומשים". לדבריו, העסקות בוצעו "לאחר ש-NextWorth הכריזה על מבצע שבמסגרתו הבטיחה לשלם סכום של 250 דולרים תמורת מכשירי iPhone 4 משומשים שפועלים ברשת של AT&T בארצות הברית, עם זיכרון בנפח של 16 ג'יגה-בייט או 32 ג'יגה-בייט".

"היקף העסקות גבוה פי 15 או 16 מאשר לפני המבצע", הוסיף טרצ'ל. "הגאות נמשכת ואנחנו עומדים לרשום את היקף העסקות היומי הגבוה ביותר אי פעם (לרכישה של מכשירי iPhone משומשים)".

"מספר העסקות למכירה של מכשירי iPhone משומשים הוכפל בשבוע האחרון", אמר אנתוני סקרסלה, מנהל המכשירים הראשי בחברת Gazelle, המתחרה ב-NextWorth. לדבריו, "בשנה שעברה רכשנו כ-30 אלף מכשירי iPhone 4 משומשים ונראה שהשנה, המספר יוכפל".

סקרסלה מדווח על מספר "חסר תקדים" של לקוחות שמבקשים למכור מכשירים משומשים ולדבריו, הדבר מעיד על העניין הרב שמגלים המשתמשים במכשירי iPhone מהדור החדש. הוא מייחס את העניין הזה לדיווחים הרבים בתקשורת על ההשקה הקרובה ולדחייה של ההשקה מיוני לאוקטובר. "אפל חרגה ממנהגה להשיק דור חדש מדי 12 חודשים, דבר שיצר ציפייה רבה יותר למכשירי iPhone 5 או iPhone 4S או כל שם אחר שתבחר אפל עבור המכשירים החדשים", אמר.

בשבועות האחרונים הבחינו ב-Gazelle גם בזינוק בשיעור של עד 102% במספר הלקוחות שמבקשים למכור מכשירים משומשים מדגמי אנדרואיד (Android) ובלקברי (BlackBerry). סקרסלה מעריך שגם לקוחות אלה מבקשים לרכוש מכשירי iPhone מהדור החדש.

טרצ'ל צופה שאם תחליט AT&T להקל על מי שיבקש לשדרג את המכשיר שברשותם במחיר מסובסד, יגדל עוד יותר מספר הלקוחות שיבקשו למכור את המכשיר המשומש שברשותם. עם זאת, הדבר תלוי, לדבריו, בשאלה אם החברה תדרוש מהלקוחות להתחייב לתקופה ממושכת.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים