רשת ABC News תהיה ספקית החדשות העיקרית של יאהו!

במסגרת שיתוף הפעולה תהפוך הרשת לספקית החדשות העיקרית של ערוץ יאהו! ניוז, ותספק, בין השאר, ראיונות, ידיעות וסרטוני וידיאו ● שיתוף הפעולה ייצא לדרך בראיון שיערוך ג'ורג' סטפנופולוס עם הנשיא ברק אובמה, אשר ישודר במקביל הן ברשת ABC News והן ביאהו!

מנהלי יאהו! (Yahoo), שמבקשים להשיב את תהילת העבר של האתר הוותיק, הכריזו על הסכם חדש לשיתוף פעולה עם רשת ABC News – שבמסגרתו תהפוך הרשת לספקית החדשות העיקרית של ערוץ יאהו! ניוז, ותספק, בין השאר, ראיונות, ידיעות וסרטוני וידיאו. במקביל ימשיך אתר  ABCnews.com לפעול כרגיל.

"המשימה שלנו ביאהו! פשוטה – להיות חברת המדיה החשובה ביותר באינטרנט", אמר רוס לווינסון, סגן מנהל בכיר ליבשות אמריקה בחברת יאהו!. "למעלה מ-125 מיליון בני אדם מבקרים בערוץ ניוז, ובעזרת מאגר הכישרונות האדיר של ABCnews.com, נוכל לחולל מהפכה בזירת החדשות באינטרנט".

שיתוף הפעולה ייצא לדרך בראיון שיערוך ג'ורג' סטפנופולוס עם הנשיא ברק אובמה, אשר ישודר במקביל הן ברשת ABC News והן ביאהו!. עוד תזכה התוכנית "בוקר טוב אמריקה" לאתר מיוחד, שבו יעסקו בתכנים ששודרו בתוכנית באותו בוקר.

בן שרווד, נשיא ABC News, ציין כי כבר היום מספקת הרשת 20% עד 25% מתכני הווידיאו החדשותיים של יאהו!, וכעת המטרה היא להרחיב את שיתוף הפעולה. "אין מדובר בעוד הסכם רישוי", אמר שרווד. "אנו רוצים לחולל מהפכה באופן שבו צורכים חדשות באינטרנט – אנו רוצים שאנשים יצפו במגישים של ABC News גם באינטרנט".

אנליסטים העריכו מזה זמן שביאהו! זקוקים לשינויים משמעותיים כדי לשחזר את תהילת העבר. "יאהו! היא עדיין שחקנית חשובה, אך ימי השיא מאחוריה", אמר עזרא גוטהייל, אנליסט מחברת Technology Business Research. "עליהם לשפר את חוויית המשתמש ולהציע תכנים רבים ועשירים יותר, ולשים דגש גם על יעילות ורווחיות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים