הערב: השקת הגרסה החדשה של מכשיר ה-iPhone

לא ידוע עדיין האם מכשיר ה-iPhone החדש יהיה iPhone 5 או רק iPhone 4s, כפי שנרמז בגרסת הבטה של iTunes, אך שמועות עקשניות מדברות על מכשיר דק יותר בעל מסך גדול יותר, מעבד חזק יותר, מצלמה עם חיישן של 8 מגה-פיקסל, ורכיב NFC שיאפשר תשלומים סלולריים ● לפי דיווחים בסוכנות הידיעות רויטרס, סטיב ג'ובס עשוי להופיע היום על הבמה לבקשת המשקיעים, כדי להראות שהוא עדיין מעורב בהחלטות החברה, למרות שפינה את תפקידו

היום בשעה 19:00 (שעון ישראל) יישאו מיליוני אנשים ברחבי העולם את עיניהם אל הבמה בקופרטינו שבקליפורניה, במשרדיה של ענקית הטכנולוגיה אפל (Apple), לאירוע השקה טכנולוגית שמעריציה הנלהבים של החברה מחכים לו בשקיקה. אין עוד חברה בעולם שמוצר צריכה שלה זוכה לכל כך הרבה ידיעות, שמועות, רמיזות וניחושים המציפים את הרשת והעיתונות חודשים לפני ההשקה המיועדת, כולל אלפי ניחושים על מועד ההשקה.

אז מה צפוי לקרות היום? זהו, שלא ממש ידוע. "בואו נדבר על iPhone" כתבה אפל בהזמנה שלה לאירוע, אז קרוב לוודאי שהוא יהיה גיבור האירוע, אבל לא בטוח. אולי תוכרז גם גרסה חדשה של iPod? אולי.

ומי יהיה זה שיציג את המכשיר/מכשירים החדשים? האם יעלה על הבמה בהופעת כבוד סטיב ג'ובס, המנכ"ל האגדי, שפרש מתפקידו באחרונה בשל מחלת הסרטן שממה הוא סובל מאז 2003? לפי דיווחים בסוכנות הידיעות רויטרס, ג'ובס עשוי להופיע היום על הבמה לבקשת המשקיעים, כדי להראות שהוא עדיין מעורב בהחלטות החברה, למרות שפינה את תפקידו.

גם אם ג'ובס יעלה על הבמה, אין ספק שזו תהיה הופעת בכורה חשובה לטים קוק, המנכ"ל המחליף, שזו לו ההופעה הציבורית הראשונה כמנכ"ל של חברה שרבים תוהים כיצד תמשיך את דרכה החדשנית והמהפכנית בעידן של אחרי ג'ובס. הוא חייב לעלות לבמה ולהוכיח לעולם שאפל תישאר לעולם אפל.

ובאשר למכשיר ה-iPhone החדש – האם זה יהיה iPhone 5, או רק iPhone 4s כפי שנרמז בגרסת הבטה של iTunes? ואולי שני מכשירים, לפי איזו פליטת פה של אל גור, מחבר המנהלים של אפל, שנקלטה ברדאר התקשורת, שדיבר על מכשירים, ברבים?

השמועות העקשניות מדברות על מסך גדול יותר, על מעבד חזק יותר, על מצלמה עם חיישן של 8 מגה-פיקסל, על מכשיר דק יותר ועל רכיב NFC שיאפשר תשלומים סלולריים, ובעיקר על גרסה חדשה של מערכת ההפעלה, iOS 5, שתכלול חיבור קל לטוויטר (Twitter), מערכת התראות חדשה להודעות ופגישות, וגם כנראה יכולות iCloud, שיאפשרו סנכרון בענן של אי-מיילים, אנשי קשר ולוח שנה. מה שבטוח הוא, שאפל חייבת להדהים את העולם כדי להישאר בפסגת הסמארטפונים, לאור העובדה שמכשירי אנדרואיד הפכו להיות המכשירים הנמכרים ביותר.

לפי בלוגים שונים, השקת המכשיר תתרחש ב-14 לחודש בארה"ב, באנגליה, בצרפת, בגרמניה וביפן. לא ידוע מתי יושק המכשיר החדש בישראל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים