פיברולן הישראלית תשלב טכנולוגיות של HP לניטור וניהול מוצרי התקשורת שלה

הפתרון מאפשר לנטר את פעולת ציוד התקשורת, והוא מהווה חלק אינטגרלי בחבילת הניהול HP BSM - כך שהלקוחות יכולים לנטר ולנהל בצורה מאוחדת ומרוכזת את סביבות התשתית, האפליקציה והתקשורת ● פיברולן היא החברה הראשונה בארץ שאושרה למכור מוצרים של HP במודל OEM ● צפי המכירות עומד על שני מיליון שקלים לשלוש שנים

HP ופיברולן (FibroLAN) חתמו על הסכם לשילוב טכנולוגיות ניטור וניהול של ענקית ה-IT במוצריה של חברת התקשורת הישראלית. בכך הפכה פיברולן לחברה הראשונה בארץ שאושרה למכור מוצרים של HP במודל OEM. צפי המכירות עומד על שני מיליון שקלים לשלוש שנים.

על פי ההסכם, ישולב פתרון התוכנה HP NNMi (ר"ת HP Network Node Manager i series) בציוד התקשורת שמוכרת פיברולן ללקוחות גדולים ברחבי תבל. הפתרון מאפשר לנטר את פעולת ציוד התקשורת, והוא מהווה חלק אינטגרלי בחבילת הניהול HP BSM – כך שהלקוחות יכולים לנטר ולנהל בצורה מאוחדת ומרוכזת את סביבות התשתית, האפליקציה והתקשורת.

הצורך בפתרון ניטור מהווה דרישת יסוד ברבים מהמכרזים שבהם משתתפת פיברולן, ועד היום היא הציעה את HP NNMi כפתרון משלים. כעת, עם החתימה על הסכם ה-OEM, יכללו מוצרי פיברולן יכולות ניטור מתקדמות וניהול באופן מובנה. זאת, בשל האינטגרציה המלאה בין המוצרים, והיכולת לשיפור בביצועים, שנובעים משיתוף הפעולה בתחום המו"פ בין החברות, שלדברי HP "מביא יכולת להציע מחיר תחרותי יותר בהשוואה למתחרים".

שמיר שטיין, מנכ"ל פיברולן, אמר ש-"בחרנו בפלטפורמת ה-NMS של HP בהיותה מהמתקדמות בשוק ובשל מחירה. הנכונות של HP להיכנס אתנו להסכם OEM מפשטת מאוד את תהליך השילוב של התוכנות ומחזקת את מעמדנו בקרב ספקיות תקשורת מובילות בעולם".

אריאל רוזמרין, מנהל השותפים העסקיים באגף התוכנה של HP ישראל, ציין ש-"הבחירה בטכנולוגיית הניטור של HP נשענה על יכולות מוכחות בפרויקטים רחבי היקף, היותו של המוצר מוביל שוק בתחומו, ממשק הניהול הגרפי העשיר וכאמור, האינטגרציה עם חבילת הניהול הרחבה של HP". הוא הוסיף, כי "טרם חתימת ההסכם, נדרשה פיברולן לעמוד בדרישות סף גבוהות, והיא עברה תהליך בחינה ממושך ומקיף על מנת לוודא שהיא עונה לסטנדרטים העסקיים והטכנולוגיים הגבוהים של HP".

רוזמרין אמר, כי "החיבור עם HP מעניק לפיברולן יתרון תחרותי ברור על פני חברות אחרות בשוק התקשורת, בפן העסקי ובפן הטכנולוגי. HP פועלת בישראל באופן נרחב, מאמינה מאוד בטכנולוגיה הישראלית ופתוחה באופן טבעי לשיתופי פעולה עם חברות ישראליות". לדבריו, "אנחנו נמצאים כעת בתהליך בחינה של מספר חברות ישראליות לקראת חתימה על הסכמי OEM נוספים ומאמינים שיותר ויותר חברות יבינו את היתרון הגלום עבורן בקשר עם מובילת שוק ה-IT הגלובלי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים