אנריקה סאלם, סימנטק: "כל מחשב שני בעולם סובל מפגיעות לאיומים"

"אתגרי ניהול המידע בארגון הולכים וגדלים לנוכח העובדה שכמות המידע גדלה ב-2010 ב-62%, כאשר רובו אינו מובנה", אמר סאלם, מנכ"ל ונשיא סימנטק, בכנס החברה בברצלונה ● הוא הוסיף ש-"מרבית הארגונים בעולם התמודדו כבר עם התקפות זדוניות על מערך המידע שלהם, כאשר 95% מהתקפות אלו הסתיימו בהפסד כספי, השבתה ופגיעה במוניטין החברה" ● הוא הכריז על שורת פתרונות חדשה של סימנטק, בהם פלטפורמה לאבטחת הענן וגרסה חדשה של חבילת מוצרי ניהול האיחסון והזמינות

05/10/2011 11:06

האיומים השונים והגידול בהם נוכח כמות הידע הרבה יותר עמדו במוקד דבריו של אנריקה סאלם, מנכ"ל ונשיא סימנטק (Symantec), בכנס Symantec Vision 2011, שמתקיים בימים אלה בברצלונה. לדבריו, על פי הערכת סימנטק, כל מחשב שני בעולם סובל מפגיעות כזו או אחרת לאיומים השונים.

הוא הוסיף, כי "אתגרי ניהול המידע בארגון הולכים וגדלים לנוכח העובדה שכמות המידע גדלה ב-2010 ב-62%, כאשר רובו אינו מובנה". כמו כן, אמר סאלם ש-"מרבית הארגונים בעולם התמודדו כבר עם התקפות זדוניות על מערך המידע שלהם, כאשר 95% מהתקפות אלו הסתיימו בהפסד כספי, השבתה ופגיעה במוניטין החברה".

סאלם דיבר בפני משתתפי הכנס, שמספרם עומד על 2,000 והם מגיעים מיותר מ-20 מדינות. לדבריו, המשפט שלפיו "ה-IT נדרש לעשות הרבה יותר בהרבה פחות" מעולם לא היה רלוונטי יותר. הוא הציג את המוטו "Rethink" והסביר למשתתפים שסימנטק שמה לעצמה לסייע ללקוחות שלה לחשוב מחדש על האופן שבו הם יכולים לנהל את העסק שלהם. כמו כן, הוא הציג את טכנולוגיית "Reputation-based Security", שמאפשרת לארגון לוודא שימוש ביישומים בטוחים, כתוספת לגישת החתימות, שאינה מספקת עוד לצורך הגנה מחוזקת יותר בפני איומים. הוא ציין בהקשר זה

לדבריו, סימנטק פועלת כל העת לשכלל את פתרונות ההגנה שלה "ולהיות צעד אחד קדימה לפני שמתממשים האיומים" בתחומים כמו ניידות, וירטואליזציה וענן. בתחום הניידות ציטט סאלם תחזית של גרטנר (Gartner) שצופה שבשנים הקרובות, 80% מהארגונים יתמכו בהתקנים ניידים עבור העובדים שלהם. הוא הציג את הפלטפורמה של סימנטק לתחום זה, המאפשרת פתרונות אבטחה, ניהול ואוטנטיקציה לסביבה הניידת.

"70% מכלל השרתים בעולם יפעלו בסביבה וירטואלית – דבר שיהפוך את נושא הניהול לבעיה מורכבת וקשה עבור ארגונים שלא ידאגו מבעוד מועד לפתרונות ניהול מתקדמים", הוסיף סאלם. הוא הציג בהקשר זה את טכנולוגית ה-High Availability, המשותפת לסימנטק ול-VMware.

סאלם התייחס בדבריו גם למיחשוב הענן ואמר, כי בתוך שנים ספורות, 70% מהארגונים ייעזרו בו לצורך ניהול עסקיהם. "מול היתרונות וההזדמנויות הרבות שטמונות בכך, יש לדאוג לנושאים כמו אבטחה, ניהול ו-SLA", הוסיף. הוא אף ציטט מסקר חדש של סימנטק שלפיו מרבית הארגונים מדרגים אבטחה כדאגה הרבה ביותר וכמטרה הגדולה ביותר של מעבר לענן. הסקר אף העלה, כי ארגוני IT עלולים שלא להיות מוכנים כהלכה למעבר לענן. כ-50% מהמשיבים ציינו שצוותי ה-IT שלהם עדיין לא מוכנים לכך.

במסיבת עיתונאים שנערכה עימו בהמשך הזכיר סאלם את הרכישה של חברת Clearwell Systems מוקדם יותר השנה. הוא הבטיח שסימנטק תמשיך לנצל את מיליארד הדולרים שאותם הקצתה השנה לרכישת חברות בתחומים הרלוונטיים עבורה, בהם סיכון וציות, ניהול ואבטחה של נקודות קצה, מניעת אובדן מידע, ניהול אבטחת מידע, וירטואליזציה, גיבוי וארכיב וכן ניהול האיחסון והזמינות.

בין הלקוחות והשותפים שהשתתפו במליאת הפתיחה של הכנס בלטה נוכחותו של אריאל פיסצקי, מנהל תפעול הטכנולוגיות בחברת 888.

הכותב הינו שליח אנשים ומחשבים לברצלונה

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים