אפל לא מסכימה להתפשר עם סמסונג בנוגע למכירת הטאבלט שלה באוסטרליה

החברה דחתה את הצעת הפשרה שהייתה מאפשרת לסמסונג להתחיל למכור במדינה את הטאבלט שלה, Galaxy Tab 10.1 ● הדחייה ניתנה על אף שלפי ההערכות, סמסונג הייתה מוכנה להסיר ממנו כמה תכונות ואף לפצות את אפל ● סמסונג רצתה להתחיל לשווק את הטאבלט עתה, כדי לא לפספס את עונת החגים של סוף השנה ● היא הבטיחה להמשיך את המלחמה באפל בשנה הבאה

אפל (Apple) החליטה לדחות הצעת פשרה של סמסונג (Samsung) שהייתה מאפשרת לחברה הדרום קוריאנית להתחיל למכור את הטאבלט שלה, Galaxy Tab 10.1, באוסטרליה. זאת, על אף שלפי ההערכות, הייתה סמסונג מוכנה להסיר כמה תכונות מהטאבלט שלה, ואף הציעה פיצוי כספי מסוים לאפל, ששולטת בתחום הטאבלטים עם ה-iPad שלה.

לבקשת אפל, הוציא בית המשפט באוסטרליה צו מניעה זמני האוסר על סמסונג להתחיל להפיץ את הטאבלט מתוצרתה במדינה. בעקבות כך הבטיחה סמסונג שהיא לא תבצע כל פעולה פרסומית או תנסה למכור את המכשיר עד להחלטה הסופית של בית המשפט. גורמים בשוק מעריכים שסמסונג הציעה את הפשרה כדי שתוכל לשלוח לחנויות את הטאבלט שלה לפני שיהיה מאוחר מדי עבור מכירות סוף השנה, שבאופן מסורתי גדולות יותר מאשר במשך כל השנה.

עם זאת, כאמור, אפל לא מוכנה לוותר. "הסיבה העיקרית שאנחנו נמצאים כאן היא למנוע את מכירת המכשיר ולשמור על הסטטוס קוו", אמר סטיבן בארלי, עורך הדין שמייצג את אפל.

מסמסונג נמסר שגם אם היא לא תצליח לשחרר מכשירים לחנויות, תמשיך החברה את המאבק באפל אף בשנה הבאה.

יצוין, כי אפל הצליחה למנוע את מכירת ה-Galaxy Tab 10.1 גם בגרמניה. החברה אף הגישה תביעות דומות נגד סמסונג ביפן, בצרפת ובארצות הברית. הטענה העיקרית של אפל היא שהמכשירים מהווים העתקים מוחלטים של ה-iPad וה-iPhone, ושטכנולוגיית המגע שמוטמעת בו כוללת הפרה של זכויות היוצרים שלה בכמה פטנטים שרשמה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים