HP, דל וסמסונג מציגות מחשבי הכול-כלול שולחניים חדשים

המחשבים החדשים מבוססים על Sandy Bridge - מעבדי ה-Core i של אינטל מהדור השני ● המחשב החדש של HP מיועד לשוק העסקי, זה של דל – לשור ה-SMB והמחשב של סמסונג - לשוק הצרכני

חושבים שעבר זמנם של המחשבים השולחניים? תחשבו שנית. שלוש מחברות המיחשוב הגדולות בעולם – HP, דל (Dell) וסמסונג (Samsung) – מכריזות, כמעט במקביל, על מחשבים שולחניים חדשים בסגנון "הכול כלול" (All-in-One). המחשבים החדשים מבוססים על Sandy Bridge – מעבדי ה-Core i של אינטל (Intel) מהדור השני.

HP הכריזה על Compaq 8200 Elite All-in-One – מחשב שמיועד, לפי החברה, לתחום העסקי וכולל תכונות אבטחת מחשב מתקדמות בדמות תוכנות שפיתחה החברה, בהן כזו המאפשרת זיהוי פנים לצורך כניסה למחשב. המחשב מבוסס על מסך 23 אינץ', מציע את הדור השני של טכנולוגיית vPro של אינטל, שמאפשרת שליטה מרחוק על ידי מנהלן, וכן כלי חסכון באנרגיה. המחיר ההתחלתי של המחשב, שישתנה בהתאם לתצורה, יעמוד בארץ על 3,299 שקלים.

דל הכריזה על מחליף ל-Vostro 330, שייקרא Vostro 370, וגם הוא יהיה מבוסס על מסך 23 אינץ'. החברה מייעדת אותו בעיקר לשוק ה-SMB. היא מציעה אותו במחיר התחלתי של כ-700 דולרים, שיכול לעלות עד ל-850 דולרים, אם מוסיפים מסך מגע וזיכרון עבודה. המחשב מבוסס על Core i3-2100 (במהירות 3.1 ג'יגה-הרץ), 2 ג'יגה בייט זיכרון וללא כרטיס תצוגה ייעודי. יצוין, כי לא ניתן יהיה להחליף את הרכיבים הראשיים של המחשב החדש.

סמסונג תשיק בסוף השבוע שני מחשבים מסדרה 7, שמיועדים לשוק הצרכני ומבוססים גם הם על מסך 23 אינץ'. לטענת החברה, הבסיסים שלהם יהיו בעובי של 16 מ"מ בלבד. המחשב הזול יותר בסדרה יימכר ב-999 דולרים ויכלול מעבד Core i3-2120T במהירות 2.6 ג'יגה-הרץ, 6 ג'יגה-בייט זיכרון RAM וכונן קשיח בנפח 1 טרה-בייט. המחשב היקר יותר יעלה 1,199 דולרים ויכיל מעבד Core i5-2390T במהירות 3.5 ג'יגה-הרץ, אפשרות המהרה וזיכרון בנפח של 8 ג'יגה-בייט.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מומחה דל

    אבל דל לא משווקים לישראל את הווסטרו ONE :|

אירועים קרובים