מק'אפי רוכשת חברה שמספקת פתרונות לניהול יומן אירועים

החברה הנרכשת, Nitro Security, פיתחה תוכנה שמסייעת ללקוחות להבין את מערך הסיכונים שמולם ניצב הארגון על סמך אירועי האבטחה ובהתאם למערכות המיחשוב הבסיסיות ● בעקבות הרכישה תקים מק'אפי חטיבה חדשה, שתספק פתרונות לניהול של אירועי אבטחה, תוך התמקדות בניתוח של רישומי יומן ● הפרטים הכספיים של העסקה לא פורסמו

מק'אפי (McAfee) הודיעה על כוונתה לרכוש את החברה הפרטית Nitro Security, שמספקת פתרונות לניהול יומן אירועים, מתוך שאיפה להציע בעצמה יכולות של ניהול סיכונים וניתוח אירועים. העסקה תבוצע בכפוף לאישור הרשויות והשלמתה צפויה עד תום הרבעון האחרון של השנה – נמסר מ-Nitro Security. הפרטים הכספיים של העסקה לא פורסמו.

בעקבות הרכישה תקים מק'אפי חטיבה חדשה, שתספק פתרונות לניהול של אירועי אבטחה, תוך התמקדות בניתוח של רישומי יומן. ענקית האבטחה מתכוונת לשלב את הטכנולוגיה של Nitro Security במערך המוצרים שלה לניהול אבטחה, בכוונה להציע לארגונים תמונה מלאה יותר ביחס לנקודות הקצה, תשתיות הרשת והאיומים שנשקפים לסביבה – על פי ההודעה שפרסמה מק'אפי אתמול (ג').

תוכנת NitroView של Nitro Security מסייעת ללקוחות להבין את מערך הסיכונים שמולם ניצב הארגון על סמך אירועי האבטחה ובהתאם למערכות המיחשוב הבסיסיות – הסביר דייב אנדרסון, מנהל בכיר לשיווק פתרונות במק'אפי. הוא הוסיף, כי מרבית הארגונים משתמשים בפתרונות לניהול מידע ואירועי אבטחה (SIEM) כדי להבין בדיעבד מה אירע ולהבטיח עמידה בתקנות. השילוב בין תוכנת NitroView לבין היכולות הקיימות של מק'אפי לניהול סיכונים ועמידה בתקנות יגביר את יכולתם של הלקוחות להכיר את הסיכונים ולהבין את הנתונים.

אנדרסון הוסיף, כי לקוחות רבים מנסים לנהל כמות גדולה מדי של נתונים והפתרונות החדשים יעניקו להם את הכלים הנחוצים כדי "להעריך את הסיכונים בהתאם להקשרים הספציפיים".

מק'אפי היא "אחת החברות הגדולות בעולם לאבטחת מידע ואחת המובילות מבחינה טכנולוגית", אמר ג'רי סקורלה, סגן נשיא בכיר לשיווק ב-Nitro Security. לדבריו, הרכישה תסייע לחברה להתרחב, להגיע גם ללקוחות שנמצאים מחוץ לתחומי ארצות הברית ולתמוך במסד רחב יותר של מוצרים ופלטפורמות מצד שלישי.

יצוין, כי מק'אפי לא מציעה כיום פתרונות לניהול מידע ואירועי אבטחה, כך שבעקבות הרכישה לא צפויה חפיפה כלשהי בין המוצרים של החברה הנרכשת לבין אלה של הרוכשת. עם זאת, אנדרסון מסר שהמוצרים של Nitro Security מוכרים היטב למק'אפי, שמשתמשת בהם בחודשים האחרונים לצרכים פנימיים.

בנוסף, שתי החברות משתפות פעולה מזה שלוש שנים במסגרת תוכנית Security Innovation Alliance, שנועדה להבטיח תמיכה הדדית בין המוצרים והפתרונות של שתי החברות. שיתוף הפעולה במסגרת התוכנית מבטיח זרימה שוטפת של נתונים בין המוצרים והפתרונות של שתי החברות ויקל על השילוב שלהם בעקבות הרכישה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים