טיבקו השיקה פתרון אנליטי מבוסס ענן המאפשר בינה עסקית מותאמת אישית

TIBCO Silver Spotfire 2.0 הוא קו של פתרונותOn-demand שמאפשר לכל משתמש בעל חיבור אינטרנט ליצור, לפרסם ולשתף בקלות דשבורדים של בינה עסקית מותאמת אישית ויישומים אנליטיים באמצעות הענן ● המוצר החדש זמין כאוסף של חבילות ומהווה פתרון מודולרי שמציע רמות שונות של יכולות, כושר התרחבות ומחירים שונים

טיבקו (Tibco) השיקה היום (ד') בכינוס הלקוחות והשותפים העסקיים השנתי של החברה את TIBCO Silver Spotfire 2.0. מדובר בקו של פתרונות On-demand, שמאפשר לכל משתמש בעל חיבור אינטרנט ליצור, לפרסם ולשתף בקלות דשבורדים של בינה עסקית מותאמת אישית ויישומים אנליטיים באמצעות הענן. המוצר החדש זמין כאוסף של חבילות ומהווה פתרון מודולרי שמציע רמות שונות של יכולות, כושר התרחבות ומחירים שונים. כל אחד מהם מאפשר תקופת התנסות בחינם. מאחר שהפתרון לא מצריך תלות במחלקת המיחשוב, המשתמשים יכולים להגיע למגוון של תבניות מוגדרות מראש ולקהילת תמיכה, כדי להקים במהירות דשבורד או לבצע ניתוח אנליטי חדש. בין היתר, ניתן לבצע את הדשבורדים בבלוגים עסקיים וברשתות חברתיות.

TIBCO Silver Spotfire 2.0 מאפשר למשתמש ליצור תוך דקות לוחות מחוונים אנליטיים ויישומים חדשים, על מנת לבנות ולשתף את התובנות המופקות מהנתונים בדרך המקדמת שיתוף פעולה.

הפתרון מציג ספריה נרחבת של תבניות (Templates) מוכנות מראש לשם ניתוח ובניית דשבורדים, שנועדו להאיץ את תהליך הניתוח אצל משתמשים שמנסים להימנע מלחזור על תהליך הבנייה והניתוח בכל פעם מחדש. הספרייה כוללת לוחות מחוונים ואפליקציות ניתוח ממגוון תחומי עיסוק ומחלקות עסקיות המשתמשים ב-Best practices על מנת להמחיש את הנתונים ולספק תובנות מהמידע. בנוסף לכך, הצרכנים יכולים להיעזר בסיור מקוון במוצר, באוסף של הדגמות קצרות, בלוג על ניתוח נתונים וקהילה תומכת.

בהתאם לרמת הפונקציונליות הדרושה והתקציב הזמין, TIBCO Silver Spotfire 2.0 תומך בארבעה סוגים מובחנים של בוני דו"חות ומציע לכל אחד מהם מדרגות לגדילה ולהתרחבות של קבוצות עבודה: Personal, שמיועד למשתמשים שמתחילים לנצל את עוצמתה של המחשת הנתונים כדי להפיק יותר תובנות מנתונים השמורים בגיליונות אקסל; Personal Plus, שמאפשר לצרכנים ליצור לוחות מחוונים אינטראקטיביים לקבוצות עבודה או צוותים לצפייה או לשיתוף פעולה; Publisher – פתרון שמתאים לאנליסטים שמשתמשים בלוחות מחוונים לעתים קרובות בפרויקטי ניתוח עסקיים; ו-Analyst, המיועד לאנליסטים מנוסים וטכניים שמעוניינים לחבר מערכי נתונים גדולים ולכתוב אפליקציות ניתוח רחבות.

לדברי בריאן מק'דונו, מנהל המחקר בשירות מחקר פתרונות עסקיים אנליטיים של IDC, מגזר התוכנות האנליטיות כשירות (SaaS) צפוי לגדול פי שלושה, יותר מהר מכל תחום אחר בעולם זה. הוא אמר, כי "שוק התוכנה האנליטית כשירות לעסקים צפוי לצמוח בקצב עצום ככל שיותר ויותר ארגונים יעברו למיחשוב ענן, כתמיכה במשתמשים שאינם אנשי מחשבים המתמודדים עם המשימה של ייחוס וניתוח נתונים במספר רב של גיליונות עבודה ומקורות נתונים. אספקת כלים אנליטיים אינטראקטיביים תאפשר ליצרנים כגון Spotfire לספק למשתמשי הקו העסקיים את היכולת לקבל החלטות עסקיות מושכלות בכל רמות הארגון".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. ענת

    יעל, כמה אפשר למחזר? זה בדיוק אותם הדברים עליהם סיפרתם במהלך השנה, לפחות פעם אחת

אירועים קרובים