מנכ"ל רד-האט יגיע ארצה בחודש הבא וישיק תוכנית לקהילת הסטארט-אפים בישראל

המנכ"ל, ג'ים ווייטהרסט, יהיה הדובר המרכזי בכנס שמקיימות רד-האט ומטריקס, נציגת חברת הקוד הפתוח, בישראל ● לצד השקת התוכנית, יסייר ווייטהרסט במרכז הפיתוח של רד-האט ברעננה וייפגש עם בכירים בארץ

ג'ים ווייטהרסט, נשיא ומנכ"ל רד-האט (Rad-Hat), יגיע ארצה בחודש הבא ויהיה הדובר המרכזי בכנס שמקיימות רד-האט ומטריקס, נציגת חברת הקוד הפתוח, בישראל.

כנס הלקוחות Red Hat Symposium ייערך ב-9 בנובמבר. במהלך הכנס ישיק ווייטהרסט תוכנית עולמית לסטארט-אפים, שישראל היא המדינה הראשונה בעולם שבה היא תיושם.

אל וויטהרסט בביקורו בארץ יתלוו בכירי החברה, בין היתר אלכס פינצ'ב, סמנכ"ל בכיר ונשיא שיווק ומכירות, ופול קורמייר, סמנכ"ל בכיר ונשיא למוצרים וטכנולוגיות.

במהלך ביקורו בארץ יבקר ווייטהרסט במרכז הפיתוח של רד-האט ברעננה, המוביל את פיתוח פתרונות הווירטואליזציה של החברה. הוא אף ייפגש עם לקוחות ובכירים בתעשייה, כמו גם עם סטארט-אפים מבטיחים, במטרה לקדם שיתופי פעולה ופרויקטים עתידיים.

בהופעתו בכנס LinuxCon 2011 לפני חודש וחצי בקנדה אמר ווייטהרסט, כי "הכוח של לינוקס (Linux) הוא לא בטכנולוגיה, אלא במודל העסקי שהיא מספקת". לדבריו, "כוחה של לינוקס נובע מהשינוי במודל העסקי שהיה קיים עד שהיא נכנסה לשוק, ביכולת להתחיל בקטן ולצמוח במהירות, לצד היכולת לשתף בפיתוח ולהתקדם תוך כדי תנועה".

ווייטהרסט הוסיף, כי "הנתון החשוב הוא שיותר ויותר ממשלות מאמצות את לינוקס". "לינוקס היא מערכת הפעלה חיונית, שחיה ובועטת באלה המסורתיות, הקנייניות", אמר. "המגמה הזו נמשכת כבר שנים, כאשר לינוקס מאומצת באופן יציב על ידי יותר ויותר ארגונים. אנחנו כבר לא מדברים רק על יישומים בודדים, בשולי ה-IT הארגוני, אלא על חדירה הולכת ומעמיקה למערכי הליבה, ליישומי הליבה הארגוניים. הדבר קורה בכל המגזרים של התעשייה, ולשמחתי, כעת – גם במגזר הציבורי".

לדברי נשיא ומנכ"ל רד-האט, "לינוקס היא הבסיס לשתי מגמות על בעולם ה-IT כיום: הטיפול בביג דטה, נתונים בהיקפי ענק, ומיחשוב ענן. הסיבה לכך היא ששתי המגמות הללו דורשות מידה רבה של חדשנות, ורק מערכות מבוססות קוד פתוח מסוגלות לספק זאת". הוא ציין, כי "אנחנו רואים כיום שלינוקס היא הבחירה הראשונה, ורק לאחריה בוחרים ארגונים במערכות הפעלה קנייניות".

בסיום דבריו אמר ווייטהרסט, כי "לינוקס חשובה מבחינה טכנולוגית, אבל חשובה בהרבה העובדה שהיא מאפשרת לעשות את העולם למקום טוב יותר. זה נעשה באמצעות הנפקת מוצרים מהר וטוב יותר, תוך דגש על שיתוף מידע ויצירת שיתופי פעולה. היא מהווה את הבסיס לתחילת שיתוף הפעולה ההמוני בעולם פיתוח ה-IT".

מתעניינים בקוד פתוח? הירשמו לכנס Red Hat Symposium של אנשים ומחשבים

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים