ממשלת הודו מציעה לסטודנטים טאבלט ב-35 דולרים

הממשלה ההודית תסבסד את הטאבלט החדש עבור הסטודנטים, כאשר בחנויות הוא יימכר במחיר של 60 דולרים ● שני המכשירים, זה שמיועד לסטודנטים וזה שמיועד למכירה בחנויות, יהיו מבוססים על מערכת ההפעלה אנדרואיד בגרסה 2.2 ויציעו מסך 7 אינץ' שתומך במגע המבוסס על טכנולוגיית ניגודיות

ממשלת הודו השיקה אתמול (ד') טאבלט חדש שמיועד לסטודנטים במחיר מסובסד של 35 דולרים בלבד. אותו טאבלט יימכר בחנויות למעוניינים בכך בכ-60 דולרים, והחברה שמייצרת את הטאבלטים הללו, דטה-וינד (Datawind), מסרה שבמחיר הזה היא מרוויחה על כל טאבלט שנמכר.

שני המכשירים, זה שמיועד לסטודנטים וזה שמיועד למכירה בחנויות, יהיו מבוססים על מערכת ההפעלה אנדרואיד (Android) בגרסה 2.2 (פרויו) ויציעו מסך 7 אינץ' שתומך במגע המבוסס על טכנולוגיית ניגודיות. טכנולוגיה זו נחשבת למעט פחות מדויקת ונוחה לעומת הטכנולוגיה שמבוססת על קבליות. הרזולוציה של המסך סבירה בהחלט, 800×480, וזיכרון העבודה מסתכם ב-256 מגה-בייט בלבד. עם זאת, הוא ניתן להרחבה עד 32 ג'יגה-בייט, באמצעות כרטיס SDHC. הסוללה של המחשבים החדשים חלשה יחסית, והיא אמורה להספיק לעד שלוש שעות שימוש, בתלות בסוג השימוש.

המחשבים תומכים ב-Wi-Fi והמשתמשים יוכלו לשמור קבצים בשירות ענן שתספק להם הממשלה בחינם, ככל הנראה. ההבדל היחיד בין שתי הגרסאות הוא האפשרות לבצע שיחות טלפון באמצעות כרטיס SIM במחשב הצרכני.

"זהו מוצר שמיוצר כולו בהודו, להוציא המסך, שמגיע מחברה דרום קוריאנית, והמעבד הראשי, שמגיע מארצות הברית. הטאבלט מכיל 800 מרכיבים, והחלק הכי יקר בו הוא למעשה המסך שעולה קצת פחות מ-10 דולרים. המוצר הזה יגרום למהפכה עולמית", אמר מנכ"ל דטה-וינד, סאניט סינג'.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים