המאבק נמשך: סמסונג תובעת את אפל על הפרת פטנטים ב-iPhone 4S

יצרנית הטלפונים הקוריאנית החליטה להגיש תביעה נגד אפל בצרפת ואיטליה, ככל הנראה משום שבמדינות אלה החוק מאפשר לה לקבל צו זמני שימנע את הפצת ה-iPhone 4S ● "אפל ממשיכה להפר באופן שערורייתי את זכויות הקניין הרוחני שלנו ולתפוס נסיעה בחינם על הטכנולוגיה שלנו", אמרו בסמסונג עם הגשת התביעה ● מדובר בצעד נוסף במאבק שמתנהל בין שתי החברות, במסגרתו הצליחה אפל למנוע את מכירת הטאבלט של סמסונג, Galaxy Tab 10.1, באוסטרליה ובגרמניה

סמסונג (Samsung), מיצרניות הטלפונים הגדולות בעולם, החליטה השבוע להגיש בצרפת ואיטליה תביעה נגד אפל (Apple) לאחר השקת הטלפון החדש שלה, ה-iPhone 4S. סמסונג טוענת, באופן לא מפתיע, שאפל מפרה את זכויות היוצרים שלה במכשיר החדש אותו השיקה לפני יומיים. "אפל ממשיכה באופן שערורייתי להפר את זכויות הקניין הרוחני שלנו ולתפוס נסיעה בחינם על הטכנולוגיה שלנו. אנחנו מאמינים שכעת אנחנו חייבים לנקוט בצעדים משפטיים בכדי להגן על החדשנות שלנו", הצהירה החברה עם הגשת התביעה.

להערכת גורמים בשוק, סמסונג בחרה בצרפת ואיטליה מכיוון שהחוק בהן מאפשר לה לבקש צו זמני שימנע את הפצת ה-iPhone 4S במטרה להגן על זכויות היוצרים שלה.

החברה הציגה בתביעה שני פטנטים שלטענתה מפרה אפל במכשיר החדש, שכאמור הוכרז רק לפני יומיים, והם קשורים לתפעול אמין של הקשר בין רשתות תקשורת למכשירים.

מדובר בצעד נוסף במאבק שמתנהל בין שתי החברות, במסגרתו הצליחה אפל למנוע את מכירת הטאבלט של סמסונג, Galaxy Tab 10.1, באוסטרליה ובגרמניה. כפי שפרסמנו אתמול, אפל אף דחתה הצעת פשרה של סמסונג לגבי מכירת הטאבלט באוסטרליה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים