אובמה: סטיב ג'ובס שינה את האופן שבו אנו רואים את העולם

נשיא ארצות הברית והמנהלים הבולטים ביותר בעמק הסיליקון ספדו למייסד חברת אפל שהלך הלילה לעולמו בגיל 56 ● "סטיב היה אחד הממציאים הגדולים באמריקה - היה לו האומץ לחשוב אחרת, הוא האמין שהוא יכול לשנות את העולם והכישרון שלו איפשר לו לעשות זאת", נכתב בהודעה שפורסמה היום בשמו של אובמה ● ביל גייטס: "רק לעתים רחוקות זוכה אדם להשפיע על העולם כפי שהשפיע סטיב, והשפעתו עוד תורגש במשך דורות רבים. מי שזכו לעבוד איתו, זכו לכבוד נדיר. אתגעגע אליו מאוד"

"מישל ואני שמענו בצער על מותו של סטיב ג'ובס. סטיב היה אחד הממציאים הגדולים באמריקה – היה לו האומץ לחשוב אחרת, הוא האמין שהוא יכול לשנות את העולם והכישרון שלו איפשר לו לעשות זאת", נכתב בהודעה שפורסמה היום בשמו של נשיא ארצות הברית ברק אובמה על ידי הבית הלבן. "ממרתף ביתו הוא הקים את אחת מחברות ההיי-טק המצליחות בעולם ושימש מופת לרוח האמריקנית. הוא הפך את המחשבים לאישיים והכניס את רשת האינטרנט לכיס של כל חולצה. בזכותו, מהפכת המיחשוב היא לא רק נגישה, אלא גם אינטואיטיבית ומהנה. הכישרון שלו הביא אושר גם למיליוני צופי קולנוע – ילדים ומבוגרים כאחד".

"על סטיב נאמר שהוא חי כל יום כאילו זה יומו האחרון. הוא חולל מהפכה בחיינו, הגדיר מחדש ענפי תעשייה שלמים וזכה לאחד ההישגים הנדירים ביותר כאשר שינה את האופן שבו כל אחד מאיתנו רואה את העולם", המשיך אובמה. "העולם איבד אדם בעל חזון, ואין עדות טובה יותר לתרומה שלו מעצם העובדה שרבים בעולם התעדכנו על מותו באחד מהמכשירים שהוא המציא. מישל ואני שולחים את תנחומינו לרעייתו של סטיב, לוריין, ולכל אוהביו".

"שמעתי בצער רב על מותו של סטיב ג'ובס", נכתב בהודעה שפורסמה בשמו של ביל גייטס, ממייסדי מיקרוסופט (Microsoft). "מלינדה ואני שולחים את תנחומינו הכנים למשפחתו ולחבריו, ולכל מי שמלאכתו של סטיב נגעה לליבו. סטיב ואני נפגשנו לראשונה לפני 30 שנים, ומאז היינו עמיתים, מתחרים וחברים במשך יותר ממחצית ימי חיינו. רק לעתים רחוקות זוכה אדם להשפיע על העולם כפי שהשפיע סטיב, והשפעתו עוד תורגש במשך דורות רבים. מי שזכו לעבוד איתו, זכו לכבוד נדיר. אתגעגע אליו מאוד".

"מהימים הראשונים שבהם הקמנו את גוגל, כאשר לארי ואני חיפשנו חזון, השראה ומנהיגות, פנינו לקופרטינו", נכתב בהודעה שפורסמה בשמו של סרגיי ברין, ממייסדי גוגל (Google). "בשאיפה שלך למצוינות, סטיב, חש כל מי שנגע אי פעם במוצר של אפל (כולל מחשב MacBook שבו אני כותב כעת שורות אלה). כולנו בגוגל נתגעגע אליך מאוד".

"תודה לך, סטיב, על שהיית מדריך וידיד. תודה על שהראית שמה שעושים יכול לשנות את העולם. אתגעגע אליך", נכתב בהודעה שפורסמה בשמו של מרק צוקרברג, מייסד פייסבוק (Facebook).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים