תוכן שיווקי

לקראת אירוע | נס טכנולוגיות החלה לשווק בישראל את תוכנת Fanzila למינוף הרשת החברתית לתועלת הארגון

התוכנה משווקת באמצעות NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס טכנולוגיות

06/10/2011 15:21

NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס טכנולוגיות, חתמה על הסכם הפצה עם חברת Fanzila (פאנזילה) המפתחת פתרונות לשימוש עסקי בפייסבוק.

Fanzila הינה פלטפורמה המאפשרת לבנות אתר אינטרנט בתוך פייסבוק הכולל אפשרויות לסקרים, בלוגים, משחקים, תחרויות ועוד – בלחיצת כפתור. האתר יכול לשמש הן כאתר עצמאי והן כאתר בתוך פייסבוק. הארגון יכול להחליט בכל קמפיין, או בכל מדיה שבה מתפרסם קישור לאתר, לאיזה אתר להפנות את הגולש – לאתר שבתוך פייסבוק או לאתר העצמאי.

טקס חתימת ההסכם בין NessPRO ל-Fanzila. מימין לשמאל: ליאנה לרנר - מנהלת מוצר Fanzila ב-NessPRO; רמי איזנברג - מנהל תחום מערכות מרכזיות, NessPRO; דדי דבורסקי - מנהל NessPRO; שגיא גורדון - מנכ"ל Fanzila; אודי ברויר - מנהל הכספים הראשי ומנהל התפעול הראשי של Fanzila; יגאל יחיה – מנהל חטיבת התשתיות ב-NessPRO; זוהר פרל – מנהל השיווק והפיתוח העסקי של NessPRO; איתי כפרי - מנהל פעילות מוצרי רשתות חברתיות, NessPROאחד היתרונות הבולטים ביותר של Fanzila הוא יכולתה לזהות מיהם ה"אוהדים" של הארגון, מה הם אוהבים, עד כמה הם משפיעים, עד כמה הם פעילים ברשת ואף את כתובות האימיילים שלהם. יכולות אלו מאפשרות ניהול קשרי לקוחות חברתיים (SCRM), וקידום מכירות באופן ממוקד וחכם מול קהל האוהדים שניתן לצבור.
המערכת פועלת בתצורה של "תוכנה על פי דרישה" (SaaS), ואינה מצריכה התקנה כלשהי.

"היכולת לבנות אתר בעיצוב ייחודי בתוך פייסבוק מחזקת את המותג של הארגון ומאפשרת להוסיף אלמנטים נוספים כגון בלוג, פורום וכדומה" אמר אסף גנדלר, מייסד Fanzila "כמו כן מאפשרת העובדה שהאתר נמצא בפייסבוק לנתח בצורה קלה נתונים שונים המשמשים לצרכי תובנה עסקית".

"חשיבותן של הרשתות החברתיות הולכת וגדלה ו-NessPRO החליטה לספק לחברות וארגונים פתרון המאפשר לחזק את המותג והזהות של החברה בתוך פייסבוק", אמר דדי דבורסקי, מנהל NessPRO. "כמפיצה מרכזית של מוצרי תוכנה תשתיתיים, היה זה אך טבעי שגם NessPRO תכנס לתחום הפתרונות לרשתות חברתיות".

אירועים קרובים