כל המלאי הראשוני של מכשירי iPhone 4S באתר אפל נמכר מראש

AT&T קיבלה יותר מ-200 אלף הזמנות מראש למכשירי iPhone 4S, ובאתר של אפל עצמה לא מבטיחים עוד אספקה ב-14 באוקטובר ● החנות המקוונת של אפל כרעה ביום הראשון להפצת המכשיר החדש תחת העומס, וצרכנים רבים התלוננו על קשיים להשלים את ההזמנה בשעות הראשונות

למרות תחושת האכזבה הראשונית שליוותה את ההשקה של מכשירי iPhone 4S ביום ג' האחרון, נרשמה הסתערות המונית של צרכנים כבר ביום הראשון שבו ניתן היה להזמין אותם מראש.

אפל (Apple) וחברות הסלולר שמוכרות את מכשירי ה-iPhone בארצות הברית – AT&T, ספרינט (Sprint) ו-וריזון (Verizon) – החלו לקבל בסוף השבוע הזמנות למכשירים מהדור החדש. החנות המקוונת של אפל כרעה בתחילה תחת העומס, וצרכנים רבים התלוננו על קשיים להשלים את ההזמנה בשעות הראשונות. בצהרי יום ו' (לפי שעון ארצות הברית) הודיעה AT&T, כי התקבלו יותר מ-200 אלף הזמנות מראש למכשירי iPhone 4S, ודיווחה על "ביקוש יוצא דופן" למכשירים אלה.

מועד האספקה של מכשירי iPhone החדשים עמד באתר האינטרנט של אפל עצמה בתחילה על 14 באוקטובר, אך בשבת הוא כבר נדחה בשבוע או בשבועיים לפחות. ניתן להסיק מכך שהמלאי הראשוני של המכשירים נמכר מראש ביום הראשון.

ספרינט ו-וריזון לא מסרו כמה הזמנות התקבלו באתרים שלהן, אך באתר של וריזון ניתן לראות שחלק מהדגמים, ובכלל זה מכשירים לבנים או שחורים עם זיכרון בנפח של 64 ג'יגה-בייט, עדיין זמינים לאספקה ב-14 באוקטובר. יצוין, כי מכשירים אלה נמכרים במחיר של 399 דולרים. מועד האספקה של דגמים פחות יקרים, דוגמת מכשיר עם זיכרון בנפח של 16 ג'יגה-בייט, שמוצע במחיר של 199 דולרים, עומד על 21 באוקטובר. גם באתר של ספרינט אזל כל מלאי המכשירים עם זיכרון בנפח של 16 ג'יגה-בייט, אך מועד האספקה של הדגמים היקרים יותר עדיין עומד באתר זה על 14 באוקטובר או 15 בו.

מכשירי iPhone 4S מצוידים במעבד A5 בעל ליבה כפולה בקצב שעון של 1 ג'יגה-הרץ, מצלמה בעלת אבחנה של 8 מגה-פיקסל עם מיקוד אוטומטי, מבזק ותמיכה בצילום וידיאו HD באבחנה של 1080p, תקשורת HSPA+/CDMA , תקשורת Wi-Fi, מקלט GPS ותקשורת בלוטות' 4.0 (Bluetooth 4.0). מערכת ההפעלה של המכשיר היא iOS 5 והוא מצויד בסייען האישי Siri. הממדים והעיצוב שלו זהים לאלה של iPhone 4.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים