אריאל פיסצקי, 888: "אנחנו מעוננים מאוד – אבל באופן פרטי"

"הסיבה לכך היא שאנחנו מחויבים לציות לרגולציות שלא מאפשרות לנו שימוש בעננים חיצוניים", אמר פיסצקי, שדיבר במליאת הפתיחה של כנס Symantec vision 2011 בברצלונה ● לדבריו, "אנחנו מקבלים את כלל שירותי הIT- ממערך הווירטואליזציה הפנימי שצוות הסיסטם שלנו פיתח, מה שמאפשר לנו מתן שירותים מבוססי ענן כשירותים תומכים, ולא עבור מערך הייצור שלנו"

09/10/2011 12:32

"אנחנו מעוננים מאוד – אבל באופן פרטי", כך אמר אריאל פיסצקי, ה-CIO של חברת 888. בראיון לאנשים ומחשבים הוא אמר, כי "הסיבה לכך היא שאנחנו מחויבים לציות לרגולציות שלא מאפשרות לנו שימוש בעננים חיצוניים. אנחנו מקבלים את כלל שירותי ה-IT ממערך הווירטואליזציה הפנימי שצוות הסיסטם שלנו פיתח – על בסיס VMware – מה שמאפשר לנו מתן שירותים מבוססי ענן כשירותים תומכים, ולא עבור מערך הייצור שלנו. בעתיד הקרוב, אנחנו מתכוונים להכניס לשימוש את שירותי הענן של סימנטק (Symantec) בכל הנוגע לדואר האלקטרוני, כדי לסנן דואר נכנס ולהפחית עלויות ניהול קופסאות, כמו: אנטי-ספאם ואנטי-וירוס".

פיסצקי השתתף במליאת הפתיחה של כנס Symantec vision 2011, שהתקיים באחרונה בברצלונה. הוא אמר, כי הסיבה לכך היא ש-"יש לי היכרות טובה עם מוצרי סימנטק, ויש ל-888 פרוטפוליו נרחב של מוצרים שלה: DLP ,DeepSight ,Endpoint Protection ,Endpoint Encryption  Enterprise Vault ו-NetBackup". הוא הוסיף, כי "במליאת הפתיחה התמקדתי בהחלטות והשיקולים שהביאו אותנו לרכוש את ה-DLP ובאופן השימוש שלנו בו. מדובר בפתרון ליבה, ובוודאי שלא בפתרון משלים. אני רואה בו מרכיב מרכזי בעולם האבטחה. הוא שווה ערך לאמצעי הצפנה, אנטי-וירוס ופיירוול".

לדברי פיסצקי, "אנחנו עושים שימוש בכמה רמות מוצרים, החל מהגנה על תחנות הקצה ועד הגנה על המידע עצמו. כחברה שמספקת שירות ללקוחות קצה, חשוב לנו להגן על נכסי מידע, כמו: נתוני לקוחות, נתוני משחק ונתונים פיננסיים. כך שמדובר, למעשה, בהגנה על ה-PII – המידע שניתן לקשר אותו עם הלקוח".

ספר על תהליכי אבטחת המידע ב-888.
"כל אמצעי ההגנה אצלנו פועלים תחת הרעיון שאנחנו לא מעוניינים שהמשתמש יראה ב-IT As a no , אלא כאמצעים הכרחיים להגנה ולהתנהלות מאפשרת ואחראית. כל פתרונות האבטחה מאוחדים בקונסולת ניהול יחידה שמאפשרת למנהל לאפס מרחוק סיסמה של עובד שנשתכחה או להרשות שימוש חד פעמי ומוצדק בהתקן חיצוני. בכל הקשור ל-Client Protection – ברגע שעובד מדליק את המחשב הוא נמצא בסביבה מוצפנת ונעולה של סימנטק. בהמשך, המשתמש נכנס בחתימה יחידה למחשב, שכבר מוגן על ידי פתרונות סימנטק בהיבט של וירוסים, רוגלות ותוכנות לא רצויות. על גבי זה אנחנו מפעילים את ההגנה על תחנות הקצה, שמאפשרת לנו להגדיר מה המשתמש יכול לעשות ומה הוא רשאי לחבר למחשב. כמובן שיש את ה-DLP, שמאפשר לנו ניטור עמוק של מה שקורה פנימה במחשב, מבחינת המידע. מהצד השני, יש לנו גם את DeepSight – פתרון שמספק מידע בהתאם להגדרות שקובע הארגון לגבי פתרונות וטלאים עבור תקלות ובעיות ביישומים ובפלטפורמות השונות, בין אם זה מיקרוסופט (Microsoft), אורקל (Oracle) או פתרונות אחרים".

הכותב הינו שליח אנשים ומחשבים לספרד

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים