תוכן שיווקי

שלושה ארכיטקטים בכירים מסלע זכו להכרה כ-MVPs ממיקרוסופט העולמית

עידו פלטו, אריק פוזננסקי וגיל פינק - מרצים, ארכיטקטי תוכנה ויועצים בכירים מסלע, זכו בתואר MVP (ר"ת Most Valuable Professional) של חברת מיקרוסופט העולמית ● בכך עלה ל-8 מספר ה-MVPs העובדים בסלע, מה שהופך אותה לחברה ייחודית בעולם

09/10/2011 13:41

מיקרוסופט העולמית הכריזה על סדרה חדשה של MVPs, הכוללת בפעם הראשונה את עידו פלטו ואריק פוזננסקי מסלע וחידשה זו השנה השלישית ברציפות את התואר MVP של גיל פינק. תואר MVP מוענק לבכירי הענף, לאור תרומתם הייחודית והמתמשכת כמקצועני תוכנה מובילים. השנה העניקה מיקרוסופט את התואר לכ-900 מקצועני-על, מתוך קהליה של יותר ממליון מקצועני מחשב בעולם. ה-MVP מוענק על-סמך פעילותם של הבכירים ב-12 החודשים החולפים. תוכנית ה-MVPs, אשר נערכת מזה כ-20 שנה, עוקבת אחרי הפרסומים בבלוגים מקצועיים, מידת הפופולאריות לה זוכים המשתתפים כמרצים בכנסים בינלאומיים, מספרות כתובה אותה הם מפרסמים ומפרויקטים בהם הם השתתפו. השקלול מייצר דירוג של מידת התרומה המקצועית ולאלפיון העליון מוענק תואר של MVP.

עידו פלטו עובד בסלע משנת 2007. עידו מתמחה במגוון טכנולוגיות כולל תקשורת, אבטחת מידע, טכנולוגיות CLIENT מתקדמות ומערכות מידע. עידו משמש כיועץ בכיר למספר רב של פרויקטים בתעשייה הישראלית, הוא מרצה מבוקש בכנסים מקצועיים והוא חבר סגל קבוע במכללת סלע בה הוא מרצה על מגוון נושאים כגון: הנדסת תוכנה, WCF, Azure, ASP.NET, IIS, UML ועוד.

אריק פוזננסקיאריק פוזננסקי עובד בסלע משנת 2009. אריק מומחה לטכנולוגיות ה-Win32 וה-.NET עם התמחות מיוחדת בנושאי ממשקי לקוח (תחנות קצה) חכמים וארכיטקטורות מבוזרות. אריק עובד כארכיטקט תוכנה בכיר במספר פרויקטים של לקוחות סלע, עובד כיועץ למערכות מבוזרות והינו מרצה במכללת סלע בה הוא מרצה על מגוון נושאים כגון: WPF, Advanced C#, .Net Framework, OOD, Silverlight ועוד.

גיל פינקגיל פינק עובד בסלע משת 2009. גיל המתאר את עבודתו ואת סלע כ-Experts, Experts, Experts מתמחה בטכנולוגיות WEB ובסיסי נתונים מתקדמות וזוכה זו השנה השלישית ברציפות בתואר ה-MVP. גיל עובד כארכיטקט תוכה בכיר ויועץ למגוון פרויקטים, מרצה בקורסי מכללת סלע על מגוון נושאים כגון: ASP.NET, HTML5, Java Script, EF Entity Framework), Object Oriented Design ועוד.

עידו ואריק מצטרפים לנבחרת ה-MVPs של סלע המורכבת מ-8 מקצועני-על. מדובר במספר ה-MVPs הגדול ביותר העובדים בחברה אחת מחוץ לארה"ב. סלע משלבת בין בית תוכנה המורכב ממקצוענים בכירים ובוגרים מצטיינים מחד ובין מכללה פרטית, המכשירה סטודנטים לעבודה במקצועות המחשב ומלמדת לימודי המשך עבור אנשי פיתוח ותיקים מאידך. מרכז החברה נמצא בארץ ולחברה סניפים בהודו, בארה"ב, בקנדה ובסינגפור.

אירועים קרובים