אורקל השיקה רשת חברתית לשירותי ענן

מנכ"ל אורקל, לארי אליסון, חשף רשת חברתית עסקית שתשמש כממשק לשירותי הענן הציבוריים החדשים של אורקל וכ-"פנים" שלהם ● במקביל חשף אליסון, בנאום המרכזי שנשא בוועידת OpenWorld 2011 של אורקל, את מוצרי התווכה של החברה אשר מיועדים לענן, ואת האסטרטגיה החדשה של החברה, תחת השם הכולל Oracle Public Cloud ● במסגרת האסטרטגיה מציעה אורקל לחברות מערך מרכזי ומשולב של יישומים שתומכים בענן ותשתיות למרכזי נתונים

09/10/2011 15:25

אורקל (Oracle) מזנקת לזירה העמוסה של הרשתות החברתיות: מנכ"ל אורקל ומייסד החברה, לארי אליסון, הציג את הרשת החברתית החדשה Oracle Social Network אשר מיועדת לארגונים ומשמשת כחלק מרכזי באסטרטגיה המתפתחת של ענני המיחשוב של החברה.

במקביל חשף אליסון, בנאום המרכזי שנשא בוועידת OpenWorld 2011 של אורקל, את מוצרי התווכה של החברה אשר מיועדים לענן, ואת האסטרטגיה החדשה של החברה, תחת השם הכולל Oracle Public Cloud. במסגרת האסטרטגיה מציעה אורקל לחברות מערך מרכזי ומשולב של יישומים שתומכים בענן ותשתיות למרכזי נתונים. מנהלי מיחשוב יכולים להתקין את יישומי Fusion החדשים, את התווכות ואת מסדי הנתונים במהירות רבה יותר – כאשר אורקל מספקת את האירוח והניהול.

הרשת החברתית Oracle Social Network תשמש כממשק משתמש למוצרי Oracle Public Cloud. חברות יוכלו לבקר את הגישה לאתרים שלהן בענן, ויוכלו להתיר למנהלים, עובדים, קבלנים, לקוחות, יועצים ומועמדים לעבודה לגשת לאתר – או לשלול מהם את הגישה. ברשת הפרטית יכולים המשתמשים לעבוד במשותף על פרויקטים בזמן אמת, למצוא מידע שימושי ותכנים, וליהנות מקשר ישיר ליותר מ- 100 יישומי Fusion שכבר זמינים – ובכלל זה יישומי למשאבי אנוש (HR), קשרי לקוחות (CRM), כספים והטבות לעובדים.

בדומה לשירותי ענן אחרים, נועדו גם שירותי הענן החדשים של אורקל לאפשר למחלקות מיחשוב ליהנות מקיבולת מרבית לפי דרישה. הלקוחות יוכלו לעבור בין הגרסאות המקומיות של היישומים לגרסאות הענן לפי הצורך, "משום שכל היישומים תוכננו לפי אותו מסד של קוד" ציין אליסון.

עוד הכריז אליסון על שירותי ענן חדשים לקשרי לקוחות וניהול משאבי אנוש, שירותי Java בענן ומסדי נתונים בענן. כעת יכולים מפתחים של יישומים, תווכות, מסדי נתונים ושירותי אינטרנט ליהנות מהכלים והיישומים הנחוצים להם במתכונת של שירותי ענן.

הכותב הינו שליח אנשים ומחשבים לארה"ב

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים