סקר: 42% מהאמריקנים מעדיפים טאבלט עם חלונות

מסקר שערכה בוסטון קונסלטינג גרופ עולה, כי רק 27% מהנשאלים בארצות הברית מעדיפים טאבלט שמבוסס על iOS של אפל ואילו 20% הצביעו לטובת מכשיר שמבוסס על אנדרואיד ● מיקרוסופט הציגה בחודש הקודם מחשבים ניידים וטאבלטים שמבוססים על חלונות 8, אך המכשירים הראשונים אמורים להגיע למדף רק לקראת סוף המחצית הראשונה של 2012

האם השוק מעדיף טאבלטים שמבוססים על חלונות? אם להאמין למחקר חדש שביצעה בוסטון קונסלטינג גרופ (Boston Consulting Group), אולי כדאי למיקרוסופט (Microsoft) לנסות לזרז את ההשקה של חלונות 8: לא פחות מ-42% מהנשאלים האמריקאים ענו שהיו מעדיפים להשתמש בטאבלט מבוסס חלונות, כשבסין המספר היה אף גבוה במקצת – 44%.

27% מהנשאלים בארצות הברית טענו שהם מעדיפים טאבלט שמבוסס על iOS של אפל (Apple), כלומר מכשירי iPad, ואילו 20% הצביעו לטובת מכשיר שמבוסס על אנדרואיד (Android) של גוגל (Google). בשוק הסיני המגמה הייתה דומה, אך שם 34% העדיפו את אפל ואילו 18% בלבד העדיפו את אנדרואיד.

המחקר הנוכחי מציג נתונים דומים לאלו שהציגה פורסטר (Forester) לאחרונה, וההערכה היא שהדבר מביא לידי ביטוי את הפופולאריות של חלונות בקרב המשתמשים, בעיקר במגזר הצרכני.

מיקרוסופט הציגה בחודש הקודם מחשבים ניידים וטאבלטים ראשונים שמבוססים על חלונות 8, מערכת ההפעלה שאמורה לתמוך בריבוי מגע ולכן אמורה לקדם את מכירותיה בתחום הטאבלטים, אך המכשירים הראשונים אמורים להגיע למדף רק לקראת סוף המחצית הראשונה של 2012. כיום ה-iPad של אפל מוביל במצעדי המכירות בתחום הטאבלטים ללא כל תחרות אמיתית.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. yuda

    בישראל 100% מעדיפים עם חלונות. מה עדיף לקבל מ"ע שעולה 0 שקל ב-0 שקל. או שעדיף לקבל מ"ע שעולה 800 שקל ב-0 שקל??? ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)

אירועים קרובים