One1 החלה בהטמעת מערכת ERP שלה באגד תיור ונופש; ההיקף: 200 אלף שקלים

הפעילות במערכת ה-ERP החדשה תתמקד במודול הפיננסי ותכלול תשלומים, תקבולים, ממשקים ממערכות חיצוניות, דיווחי מיסים והתאמות בנקים ● היא תאחד את פעילותן של מספר מערכות תפעוליות שקיימות באגד תיור ונופש כיום ● המערכת החדשה תשתלב בזו של החברה האם, אגד

One1ERP מקבוצת One1 החלה בפרויקט יישום והטמעה של מערכת ERP פרי פיתוחה באגד תיור ונופש. הפרויקט החל ביולי וצפוי להסתיים בדצמבר השנה, והיקפו הכספי נאמד ב-200 אלף שקלים.

אגד תיור ונופש היא חברה בת בבעלות מלאה של אגד. בין תחומי עיסוקה נכללים ארגון ותפעול טיולים ליחידים ולקבוצות בארץ ובעולם, שירותי תיירות לבתי ספר, השכרת אוטובוסים וארגון ימי כיף, וכן כנסים וקידום מכירות לארגונים.

המערכת תשרת 20 משתמשים באגד תיור ונופש. יישומה ישתלב במערכת ה-ERP של אגד, אף היא של One1ERP, שהוטמעה בחברת התחבורה הציבורית לפני כעשור. הפעילות במערכת ה-ERP החדשה תתמקד במודול הפיננסי ותכלול תשלומים, תקבולים, ממשקים ממערכות חיצוניות, דיווחי מיסים והתאמות בנקים.

במסגרת הפרויקט, תחליף המערכת שלוש מערכות תפעוליות שונות ומערכת נוספת לניהול כספי. המעבר ל-One1ERP יוביל לכך שכל הפעולות הנעשות במערכות התפעוליות השונות כיום ייעשו במערכת אחת. זו תאפשר דיווח מרוכז לרשויות המס, במסגרת איחוד העסקים של קבוצת אגד וניהול כולל של כל החברות הבנות.

לדברי רונן בנבניסטי, מנכ"ל One1ERP, "מדובר בלקוח ותיק של One1ERP שמחליט להרחיב את השימוש במערכת לחברות הבנות בקבוצה. מהלך זה, שמבצעים באחרונה לקוחות רבים, מבוצע לאור הבנת היתרונות הרבים שבאיחוד הניהול הפיננסי והדו"חות התקופתיים בחברה האם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים