דיווחים: אפל מעסיקה אלף מהנדסים בפיתוח שבבים

הדיווח נסמך על דברים שאמר סטיב ג'ובס המנוח ל-"מנכ"ל ותיק בעמק הסיליקון" ● ג'ובס אמר שאלף מהנדסים של החברה שוקדים על שיפור השבבים, מתוך כ-20 אלף עובדים של אפל שאינם עוסקים במכירות

כ-5% מהעובדים של אפל (Apple) שוקדים, על פי הדיווחים, על שיפור השבבים שמתקינה החברה במכשירים ניידים. הדיווח נסמך על דברים שאמר סטיב ג'ובס המנוח ל-"מנכ"ל ותיק בעמק הסיליקון". ג'ובס אמר שאלף מהנדסים של החברה שוקדים על שיפור השבבים, מתוך כ-20 אלף עובדים של אפל שאינם עוסקים במכירות. "המפתח לכל דבר הוא מזעור וצריכת חשמל נמוכה", אמר המנכ"ל הוותיק, שביקש לשמור על עילום שם.

חיי סוללה ארוכים יותר, מבלי לוותר על מהירות, היא דרישה מכרעת במכשירים ניידים. מעבדי A5 של אפל, אשר מותקנים במכשירי iPhone 4S, הוצגו לראשונה במחשבי iPad 2. במעמד ההשקה של מחשבי iPad 2 אמר ג'ובס שהשבבים החדשים מעניקים שיפור של פי תשעה בביצועים הגרפיים.

בשנים האחרונות הגבירה אפל את פעילות הפיתוח העצמי של השבבים, בעקבות הרכישה של שתי יצרניות שבבים. בשנת 2008 רכשה אפל את חברת PA Semi שהתמחתה בשבבים בעלי צריכת חשמל נמוכה, ובשנת 2010 רכשה אפל את חברת השבבים הקטנה Intrinsity, שעל פי הדיווחים שיתפה פעולה עם סמסונג (Samsung) בשיפור ביצועים של מעבדים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים