מטריקס הטמיעה מערכת אחסון והקימה אתר גיבוי עבור חברת SunGard; ההיקף: 400 אלף שקלים

במסגרת הפרויקט הוחלפה מערכת האחסון הקיימת של SunGard בשתי מערכות אחסון של EMC ממשפחת 5000 VNX, אחת לאתר הראשי של החברה בישראל ואחת באתר הגיבוי החדש שהקימה מטריקס עבור החברה בלונדון ● איציק בן עזרא, מנהל ה-IT ב-SunGard: "מערכות האחסון החדשות מעניקות לנו ביטחון בהמשך הפעילות והרחבת פעילות החברה"

חטיבת האינטגרציה והתשתיות של מטריקס השלימה פרויקט להחלפת מערכת האחסון של SunGard בשתי מערכות אחסון של EMC ממשפחת 5000 VNX – אחת לאתר הראשי של החברה בישראל ואחת באתר DR (ר"ת Disaster Recovery) חדש שהקימה מטריקס עבור החברה בלונדון. היקפו של הפרויקט מסתכם בכ-400 אלף שקלים.

פרויקט הטמעת מערכות האחסון ארך חודשיים, ונועד לתת מענה לגידול בנפחי המידע בחברה לצד התיישנות מערכות האחסון הקיימות.

מערכת האחסון EMC VNX הינה מערכת אחסון אחוד מודולרית עם רמת ביצועים גבוהה המסתמכת על טכנולוגיית FAST (ר"ת Fully Automated Storage Tiering) הכוללת FASY VP (ר"ת Virtual Pools – מאגרים וירטואליים) וטכנולוגיית FAST Cache המשפרת את יכולות הניהול של נפח האחסון, ומנצלת את היתרונות של כונני SSD.

עם השלמת הטמעת מערכות האחסון בישראל ובאנגליה, ביצעה מטריקס גיבוי לבסיס הנתונים של SunGard במערכת הממוקמת בלונדון, באמצעות טכנולוגיית DeDuplication למניעת שכפול מידע.

לדברי איציק בן עזרא, מנהל ה-IT ב-SunGard, "מערכות האחסון החדשות מעניקות לנו ביטחון בהמשך הפעילות והרחבת פעילות החברה. הטמעת המערכת על ידי מטריקס בוצעה במהירות תוך תכנון מדוקדק של הפתרון ושלביו על פי מתודולוגיה עקבית וברורה, הכוללת תכנון הקמה ובקרה של המערכות, במקביל להתאמת הפתרון לצרכינו המיוחדים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים