פייסבוק שחררה יישום למחשבי iPad

החברה הכריזה על היישום החדש ועל תמיכה במשחקים לרשתות חברתיות ביישומים המיועדים למכשירים ניידים ● ההכרזה הכפולה נועדה להגדיל את היקף ההכנסות מכ-350 מיליון המשתמשים שגולשים ברשת החברתית מדי חודש באמצעות מכשירים ניידים

פייסבוק (Facebook) שחררה אתמול (ב') את היישום המיוחל למחשבי iPad והכריזה על תמיכה במשחקים לרשתות חברתיות ביישומים המיועדים למכשירים ניידים.

ההכרזה הכפולה נועדה למלא פערים בהיצע של פייסבוק ולהגדיל עוד יותר את היקף ההכנסות מכ-350 מיליון המשתמשים שגולשים ברשת החברתית מדי חודש באמצעות מכשירים ניידים.

עוד הבטיחה פייסבוק שילוב הדוק יותר של משחקים, דוגמת Farmville של Zynga, ביישומים המיועדים למכשירים ניידים. משחקים אלה זוכים כיום לפופולריות רבה בקרב משתמשי הרשת החברתית במחשבי PC, וכעת יקבלו גם המשתמשי במכשירי iPhone או אנדרואיד (Android) הזמנות למשחקים בטלפון הסלולרי או סימניות לגישה מהירה למשחקים.

מעתה, הודיעה פייסבוק, יידרשו מפתחי המשחקים מצד שלישי לתמוך גם בגרסאות הסלולריות של המשחקים במערכת Credits לרכישה של סחורות וירטואליות (פייסבוק שומרת לעצמה נתח של 30% מכל עסקה). עם זאת, היישום למכשירי iPhone לא יתמוך במערכת Credits, עקב המגבלות שמטילה אפל (Apple) על עסקות במערכות שאינן פרי פיתוחה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים