תוכן שיווקי

לקראת פתיחת מסלולי הסמכה נוספים של ISC2

11/10/2011 13:13

GSECTRA היא השותפה הבלעדית של ISC2 ברמת Education Affiliate – שותפה אקדמית בישראל, ועובדת עם ISC בשווקים נוספים בעולם.

עבור מי מיועדת ההסמכה היוקרתית של ISC?
מנהלי רשת, יועצי אבטחה, קב"טים, מהנדסי אבטחת מידע, מנהלי אבטחת מידע, מנמ"רים, מבקרי מערכות מידע, מהנדסי ארכיטקטורת אבטחת מידע, מנהלי פיתוח וכל העוסק בתחום ניהול הסיכונים, אשר רוצים לשפר את היכולות הבין אישיות ואפשרויות תעסוקה, חברות המעוניינות לשפר את אבטחת המידע בארגון ולייצר ויתרון תחרותי, יצרנים אשר רוצים לשפר את שיווק מכירות המוצרים שלהם בכל העולם אשר פותחו על ידי מומחי אבטחת מידע בין לאומיים. כאשר יש אנשים מוסמכים בצוות אבטחת המידע בארגון, החברה פועלת על פי רמה מקצועית הסיכונים קטנים, בנוסף לקוחות ומשקיעים בטוחים שהחברה יכולה להגן על נכסיה.

מדוע להיות CISSP?
הסמכת CISSP מקנה לך אזרחות בין לאומית בקהילה של אבטחת המידע, ההסמכה היא היוקרתית ביותר בעולם אבטחת המידע, ומראה על המוסמך שברשותו היכולות והפגנת ידע בעשרת הדומיינים באבטחת המידע, ההסמכה נשארת איתך ללא זמן מוגבל וכל שנדרש הוא לשמרה על ידי השתתפות בפעילות בתחום אבטחת המידע, אירועים אלו מאורגנים על ידי GSECTRA.

אפשרות לעבוד ולהתקדם בתחום אבטחת המידע, בתור מנהל אבטחת מידע, עוזר מנהל אבטחת מידע, תפקידי יועץ בכירים בחברות ייעוץ, תפקידי PRESALE בחברות יצרן, 55% מהארגונים שוקלים בדרישות סף לעבודה את הבקשה להסמכה והיא מוצגת כיתרון משמעותי. 65% מהמועסקים היו מועסקים שנתיים רצופות או יותר לאחר קבלת ההסמכה. ההסמכה משדרגת את השכר ומקנה יתרון תחרותי במשק. ההסמכה מקנה ויזת עבודה בשגרירויות רבות בעולם, כיוון שהיא הסמכה רשמית ובין לאומית בתחום, חלק מהמועמדים והמרצים שהערתי אישית עברו לחוץ לארץ לתפקידים בכירים, חלקם קשרו קשרים תוך כדי המסלול ועברו לתפקידים בכירים תוך כדי המסלול.

ההסמכה מראה על יכולות ניהול ושימור ברמה הגבוהה ביותר בארגון, היכולת להקים סביבה מאובטחת ולשמרה, והיכולת להגיב מהר לבעיות או הפרות בסיכוני הארגון, על פי סקרים: 75% מהמנהלים מאמינים שההסמכה חשובה לשיפור ביצועי צוות, 66% מהמנהלים שההסמכה משפרת את רמת שירות הלקוחות עבור לקוחות ומשתמשים.

מדוע ללמוד במוסד רשמי מוכר על ידי ISC2?
למידה במוסד מוכר מקנה לתלמיד את הביטחון לקבל את כל הכלים העומדים לזכותו על ידי מרצים מאושרים על ידי ISC בעלי גישה לחומרים של ISC המלאים, ערכות הלימוד של GSECTRA מכילות את חומרי הלימוד העדכניים והרלוונטיים ביותר של ISC המכינים למבחן ההסמכה, זכאות מלאה להשתתף במבחן ההסמכה, בנוסף התלמידים מקבלים מאיתנו "תעודת ביטוח" אשר מקנה להם אפשרות תמידית להצטרף למסלול שלנו במידה ולא עברו את בחינת ההסמכה הבין לאומית, אף על פי שאחוזי המעבר שלנו עומדים מעל 89 אחוז – זה מראה את הרמה המקצועית אשר מועברת במסלול הודות להסכם שיתוף הפעולה המתפתח שיש לנו עם ISC. המועמד יכול להיות בטוח שהוא יקבל את ההדרכה ברמה הגבוהה ביותר וגם את שירות הלקוח הנאמן ביותר והעברת הבחינות באתר הלקוח.

בסיום המסלול על מנת לקבל את התואר היוקרתי, לאחר שעברת את מבחן ההסכמה, יש תהליך של המלצה עבורך אשר גוף רשמי של ISC אמור למלא ומכיר את המועמד. ולכן שימו לב לחפש את סמל המרכז המורשה לפני שאתם עולים על המסלול, בברכת שנה אזרחית מוצלחת.

המסלולים הקרובים ייפתחו בנובמבר. במסגרת ההרשמה המוקדמת יינתן מכשיר iPad מבית iTiger – אנשים ומחשבים לכל נרשם. פרטים נוספים במוקד ההרשמה – בטלפון 03-6443915 או בכתובת המייל הבאה.

אירועים קרובים