יבמ רכשה את Platform Computing המפתחת תוכנה לניהול מערכות עיבוד מאסיבי

החברה הנרכשת משרתת יותר מ-2,000 לקוחות ובהם 23 מתוך 30 הארגונים הגדולים בעולם ● מעסיקה כ-530 עובדים ב-10 מרכזים בעולם, לרבות מטה החברה שבקנדה ● פרטיה הכספיים של העסקה לא פורסמו

יבמ (IBM) רכשה את חברת התוכנה Platform Computing מטורונטו, קנדה, המפתחת תוכנה לניהול מערכות בתצורת אשכול (Cluster) ומערכות מיחשוב שריגי (Grid) בסביבת מיחשוב מבוזרת. החברה הנרכשת נמצאת בבעלות פרטית, והפרטים הכספיים של העסקה לא פורסמו.

Platform Computing משרתת יותר מ-2,000 לקוחות ובהם 23 מתוך 30 הארגונים הגדולים בעולם. רשימת הלקוחות האלה כוללת בין השאר את CERN, סיטי-גרופ (Citigroup), חברת האנרגיה Statoil, קבוצת המירוץ של רד-בול, האוניברסיטה של טוקיו ועוד. החברה מעסיקה כ-530 עובדים ב-10 מרכזים בעולם.

תוכנת הניהול של Platform Computing מסייעת לבנות, לשלב ולנהל סביבות מיחשוב משותפות מרמת אשכול המערכות המחלקתי ועד למערכות מיחשוב שריגי כלל-ארגוני, באופן המאפשר שימוש במערכות המשולבות האלה למשימות עתירות עיבוד דוגמת סימולציות, בניית מודלים ממוחשבים וניתוח אנליטי. היישומים הטכניים בעלי הביצועים הגבוהים (HPC) עומדים מאחורי תהליכי פיתוח של מוצרים חדשים, קבלת החלטות עסקיות קריטיות ופריצות דרך בעולם המדע, הפיננסים, הייצור, המדיה הדיגיטלית, תעשיות הנפט והגז, גופי ממשל, מחקר והשכלה גבוהה.

מיבמ נמסר, כי תוכנת ניהול המערכות של Platform Computing תשלים את מערכות המיחשוב עתיר הביצועים של יבמ ובכללן שרתי System x ו-BladeCenter, מערכות Power ומערכות האחסון מסדרת System Storage – כמו גם את סל התוכנה וכלי ניהול המערכות של יבמ ובהן טיבולי ושרתי WebSphere. עוד נמסר, כי הרכישה צפויה לסייע בהאצת הצמיחה של יבמ בתחום המיחשוב החכם והפתרונות לעולם חכם.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים