מייקל דל: אנחנו מרוויחים מהבלגן ב-HP

"אי הוודאות ב-HP, חוסר ההחלטה מה לעשות עם חטיבת המיחשוב האישי והצרכנים המבולבלים שלה נותנים לדל הזדמנות לצמיחה נוספת", אמר דל, מנכ"ל החברה ● הוא ציין בנוסף, כי החברה שבראשותו עברה שינוי, והיא כבר לא חברת מוצרים אלא כזו העוסקת בפתרונות ● בתשובה לשאלה האם המנהלים האחרים בחברה לא מקבלים התקף לב ממה שהוא מפרסם במדיה החברתית אמר דל, כי "הם הבינו והפנימו שאין להם מה לעשות עם זה"

"יש לדל (Dell) הזדמנות לצמיחה נוספת הודות למצב אי הוודאות השורר בהנהלת HP, העובדה שהיא לא מחליטה מה לעשות עם חטיבת המיחשוב האישי והצרכנים הנבוכים והמבולבלים שלה", כך אמר מייקל דל, מנכ"ל ומייסד החברה הנושאת את שמו.

דל דיבר בוועידת Web 2.0, שנערכה בסן פרנסיסקו במהלך החג. הוא אמר, כי "אנחנו עדיין רואים הזדמנות בעולם המחשבים האישיים – 400 מיליון יחידות צפויות להימכר השנה. בנוסף, הדרישה לנתונים ולמידע ממכשירים ניידים תמשיך לגדול ותביא לגידול גם בעסקי הדטה סנטר הארגוניים".

לדברי דל, החברה עברה שינוי, והיא כבר לא חברת מוצרים אלא כזו העוסקת בפתרונות. הוא ציין, כי 40% ממכירותיה של דל מגיעים מעולם השירותים. "בנקודה כלשהי בהיסטוריה של החברה, לקוחות חדלו מלהתעניין בשרתים רבי עוצמה ובקופסאות חדשות ונוצצות (הכוונה לחומרה – י.ה.)", אמר דל. "הלקוחות אמרו לנו שאם נפנה לכיוון השירותים, אנחנו והם גם יחד נרוויח, וזה מה שעשינו".

עוד ציין דל, כי התוצאות הוכיחו את עצמן. כך, אמר, שרשרת האספקה של החברה השתפרה, ולקוחותיה במגזרים השונים, בעיקר באקדמיה ובמגזר הבריאות, מקבלים כעת תוצאות מבוססות מיחשוב טובות ומהירות מבעבר.

"דל היא ספקית IT לארגוני אנטרפרייז, אף על פי שהיא עדיין שומרת על חלקה במגזר הצרכני ואין לה שום כוונה לנטוש אותו", אמר. הוא ציין, כי ה-iPad הוא אמנם הטאבלט העיקרי בשוק, אולם הוא רואה בחלונות 8 (Windows 8) "הבטחה עצומה".

במענה לשאלה מהקהל שעסקה במעורבות הרבה שלו ברשתות החברתיות השיב דל, כי "הפעילות במדיה הזו מחזירה אותי אחורה לימי נערותי, כשפרסמנו עלונים". לשאלה האם מנהלי המחלקות המשפטיות, השיווק ויחסי הציבור של החברה לא מקבלים התקף לב ממה שהוא מפרסם במדיה החברתית הוא השיב, כי "הם הבינו והפנימו שאין להם מה לעשות עם זה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים