יבמ עומדת להכריז על שורה של כלים ופתרונות בתחום הניתוח האנליטי-עסקי

החברה תכריז על הכלים החדשים בכנס IOD, שיתקיים בתחילת השבוע בלאס-ווגאס ● המוצרים שיציג הענק הכחול בכנס מבוססים על מאמץ המחקר והפיתוח במעבדות יבמ מסביב לעולם, ובכלל זה בישראל ● הכנס יעמוד השנה בסימן 100 שנים ליבמ והשינוי בתחומי המיקוד של החברה

23/10/2011 11:52

יבמ (IBM) עומדת להציג בכנס IOD, שיתקיים בתחילת השבוע בלאס ווגאס, שורת מוצרים חדשים בתחום ניהול הנתונים ושילוב המידע, כמו גם יכולות חדשות בתחום הניתוח האנליטי בתחומי תעשייה שונים.

המוצרים הללו מבוססים על מאמץ המחקר והפיתוח במעבדות יבמ מסביב לעולם, ובכלל זה בישראל. כמו כן, הם תוצר של תהליך שיטתי של רכישת חברות המפתחות פתרונות בתחומי המיחשוב האנליטי, המידע על פי דרישה, הניהול והשליטה, ומיזוגן למסגרת הפתרונות של חטיבת התוכנה של יבמ.

השנה יעמוד הכנס בסימן 100 שנים ליבמ והוא צפוי לבטא את השינוי וההתחדשות בתחומי המיקוד של הענק הכחול. כך, למשל, החברה מעריכה שבתחום הניתוח האנליטי של נתונים בנפחי ענק, שזכה לכינוי Big Data, ככל שכמויות הנתונים הנוצרים ונאגרים ממקורות שונים ממשיכות לצמוח, הולך וגדל גם הפוטנציאל לשימוש בנתונים האלה על מנת לחולל מהפיכה בתהליכי קבלת ההחלטות בכל תחום.

על פי יבמ, המונח Big Data לא מתייחס רק לגודלו הפיזי של מאגר הנתונים, אלא גם לדרכי הגישה לאיתור המידע הרלוונטי בתוך האוקיינוס של הנתונים, וכן לדרכי האיסוף, המיון והניתוח של המידע, שמגיע ממגוון רחב של מקורות ותחומים שנאספים במערכות שונות במהלך הפעילות השוטפת. שימוש נכון ב-Big Data יכול לאפשר לכל ארגון להתגבר על המתחרים באמצעות מחקר וניתוח של המידע, ובעיקר להפיק תובנות מהירות ומדויקות יותר. יבמ מאמינה שהטכנולוגיות החדשות בתחום תיצורנה בסיס לבניית מודלים לחיזוי עסקי עתידי שיהוו כלי עבודה סטנדרטי לכל מנהל בארגון.

יותר מ-10,000 משתתפים בכנס

הכנס יתקיים בהשתתפותם של יותר מ-10,000 לקוחות, שותפים עסקיים, מומחים ואנשי יבמ. המשתתפים ייקחו חלק בהדגמות, הכרזות, סדנאות ודיוני שולחן עגול המתוכננים להתקיים במסגרתו. מלבד הצגת הכלים והפתרונות החדשים, יתמקד הכנס בתחומים מתפתחים, כגון: כיצד מנהלים את מאגרי המידע העצומים שהארגון יוצר ומטפלים בהם? מהם הכלים והיכולות שהפתרונות של יבמ מספקים לארגונים על מנת שיוכלו להשתמש בתבונה ולנצל את המידע העצום שנאגר במאגרי המידע לטובת ההצלחה העסקית של הארגון?

חזון התוכנה העתידי של יבמ יוצג בפני משתתפי הכנס על ידי סטיב מילס, סגן הנשיא הבכיר של החברה, שהוא האיש שעומד בראש קבוצת התוכנה והמערכות שלה. במהלך הכנס תקיים יבמ סידרה של סמינרים ודיוני שולחן עגול בין מנהלים בכירים ביבמ, לקוחות ומומחים מהאקדמיה. דיונים אלה אמורים לעסוק בעיקר בתחומים דוגמת הדרישות העתידיות לכוח העבודה המקצועי בשוק והדרכים לשילוב Big Data בתהליכי קבלת החלטות אסטרטגיות וצמיחה בעסקים.

דוברים אחרים בכנס יהיו רוב אש, מנכ"ל קבוצת הניתוח העסקי-אנליטי של יבמ; ארווינד קרישנה, מנהל תחום ניהול המידע; ומנוג' סקסנה, המנהל הכללי של קבוצה חדשה ביבמ שמפתחת ומציעה פתרונות ייחודיים על בסיס הטכנולוגיה של ווטסון (Watson). מערכת המיחשוב הזאת, שהפגינה את כוחה וגברה על אלופי האלופים בשעשועון הטריוויה ג'פארדי (Jeopardy), נרתמת עתה למשימות בתחום הרפואה, שירות הלקוחות והעסקים, ומציעה יישומים המבוססים על תקשורת עם המחשב בשפה טבעית.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים