תוכן שיווקי

אימפרבה מציעה הגנה מקיפה לסביבת Microsoft SharePoint

חברת אבטחת המידע הישראלית אימפרבה מכריזה על מוצר חדש - SecureSphere for SharePoint ● לדברי עמיחי שולמן, מיסד משותף ו-CTO, המוצר, שנמצא עתה בגרסת בטא אצל מספר ללקוחות, יהיה זמין בשוק לקראת סוף השנה

23/10/2011 14:12

מאת בן לביא

"SecureSphere for SharePoint מהווה המשך טבעי לקו מוצרי אבטחת הקבצים המוכחים שלנו", אומר עמיחי שולמן, מיסד משותף ו-CTO של אימפרבה – חברת אבטחת מידע ישראלית עם הצלחה מרשימה בשווקים בכל רחבי העולם. החברה החלה את דרכה בפיתוח פתרונות להגנה על יישומי ווב ובסיסי נתונים ופיתחה מאוחר יותר גם קו מוצרי ההגנה ברמת הקובץ הוביל ליכולת הגנה על נתונים לא מובנים, כאשר בגרסה הראשונה של מוצרי ההגנה על רמת הקובץ, אימפרבה תמכה רק בקבצים שיושבים על שרת קבצים ארגוני. מנקודה זו, היה זה מתבקש, לדברי שולמן, להמשיך לכיוון הגנה על מערכת Microsoft SharePoint, שאף היא מנהלת מידע לא מובנה בארגון. שולמן מדגיש כי לא מדובר ב-'עוד מאותו דבר'. "במוצר הנוכחי אנחנו מביאים לידי ביטוי את המהות האמיתית של אימפרבה – יכולת ההסתכלות על מכלול המרכיבים של המערכת שמנהלת את הנתונים".

שולמן מזכיר, כי SharePoint יושבת על שרת רשת עם חזית וובית, מה שחושף אותה להתקפות ווב. "SharePoint כוללת את בסיס הנתונים MS SQL SERVER, ונדרש שמישהו יוודא שאיש לא מתנהג באופן לא נאות, ועושה במידע כרצונו", אומר שולמן. לדבריו, כדי להגן על מערכת SharePoint נדרש לעשות שימוש במכלול המוצרים שפיתחה אימפרבה, וכך הגיח לעולם ה-SecureSphere for SharePoint.

"המוצר החדש נותן לארגון את כל היכולות הנדרשות להגנה על המידע הלא מובנה ב-SharePoint – הכל תחת חבילה אחת". לדבריו, הפתרון מותאם לסביבה של SharePoint, בין היתר באמצעות אשפים מיוחדים שמסייעים לבצע הגדרות באופן קל ונוח, ובאמצעות אוסף חוקים שמותאמים לסביבה של SharePoint על פי סטנדרטים מחמירים של אבטחה. "בעצם, במוצר הנוכחי, הביאה אימפרבה לביטוי את כל היכולות שלה כדי לתת מענה לסביבה זו, בין אם בתוך הארגון ובין אם הSharePoint נחשף החוצה. "עם SecureSphere for SharePoint הארגון מקבל את כל מה שנדרש: הגנה על התקפות בצד הווב, יכולת ווידוא אי נגישות של גורמים לא מורשים לנתונים, פיקוח ובקרה על ביצוע פעולות אדמיניסטרטיביות בבסיס הנתונים, ואף ניטור מלא של כל הגישות לקבצים והרשימות השמורים ב-SharePoint", אומר שולמן ומדגיש, כי מדובר במענה כולל לבעיות האבטחה שקשורת ב-SharePoint. כך, SecureSphere for SharePoint הוא לא פתרון נקודתי, אלא מענה מלא וכולל לכל סביבת ה-SharePoint".

לדברי שולמן, פתרון ההגנה החדש הוא בבחינת פתרון חובה עבור ארגונים שהכניסו מידע רב ובעל ערך לסביבת ה-SharePoint שלהם. "אנחנו מקבלים תגובות נלהבות מלקוחות הבטא שלנו, כמו גם מלקוחות פוטנציאליים, שזוכים סופסוף למענה הגנה חזק עבור הקבצים והמידע שנשמר ב-SharePoint באמצעות מוצר המאגד בתוכו את כל יכולות ההגנה החזקות שלנו משלל המוצרים שפיתחה אימפרבה".

שולמן נשאל על מפת הדרכים של אימפרבה. לדבריו, אימפרבה החלה את דרכה מצוידת בתפיסה שהגנה על מידע ארגוני לא יכולה לבוא מפתרון נישה, אלא מאוסף פתרונות שנותנים מענה על היבטים שונים של הגנה על המידע. "במשך זמן רב היינו היחידים שהציעו פתרון אורגני מקיף למכלול בעיות אבטחה. עכשיו, במוצר SecureSphere for SharePoint זה בא לידי ביטוי ביתר שאת. כשאני מסתכל קדימה זה גם הכיוון העתידי של אימפרבה – לפתור עבור הלקוח בעיות ארגוניות ולא להסתפק בפתרונות נישה. המערכות הארגוניות הן ישויות מידע מורכבות שקיימת בהן פגיעות למגוון בעיות אבטחה – ולכן, אימפרבה מפתחת פתרונות פרטניים לבעיות השונות ובנוסף, יודעת לתפור אותם יחד, כך שמתקבל פתרון הוליסטי עבור הסביבות השונות. זו דרכנו, ואנו מתכוונים לעשות עוד מזה, רק טוב יותר", מבטיח שולמן.

אירועים קרובים