תוכן שיווקי

לקראת אירוע | יפה ירדני, מנהלת חטיבת המכירות ב-NessPRO: "אנו מסייעים ללקוחות הארגוניים לתרגם את הערך הטכנולוגי שב-IT לערך עסקי"

"אנו מספקים למנמ"רים מענה לכל קשת ה-IT", אומרת ירדני, "מהתשתיות ועד היישומים" ● לקראת כנס המנמ"רים של NessPRO, 16-17 נובמבר, אילת

23/10/2011 14:44

מאת הילל יוסף

"כיום המנמ"רים לא יכולים להרשות לעצמם להטמיע טכנולוגיה לשם הטכנולוגיה. הם מחוייבים להראות למנכ"לים שלהם ערך עסקי הנובע מה-IT ולנו יש את היכולת לסייע להם, ולתרגם את הערך הטכנולוגי שב-IT לערך עסקי", כך אומרת יפה ירדני, מנהלת חטיבת המכירות ב-NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס טכנולוגיות, לקראת כנס לקוחות שעורכת החברה, בתאריכים 16-17 נובמבר, באילת.

ירדני מציינת, כי חטיבת המכירות שבראשותה מורכבת ממנהלי לקוחות, הפזורים על פני רוב ארגוני האנטרפרייז בארץ וגם ארגונים קטנים יותר. NessPRO היא קבוצת מוצרי התוכנה של נס טכנולוגיות ומשמשת כנציגה הבלעדית בישראל של יותר מ-35 חברות תוכנה. בנוסף, היא שותפה לחברות מובילות בשוק הישראלי, כמו מיקרוסופט (Microsoft), סאפ (SAP) ו-CA. לצד מכירת המוצרים, NessPRO עוסקת באינטגרציה, שיווק, שירות, הדרכה ותחזוקה שלהם.

ירדני מדגישה, כי "מוצרי התוכנה שמספקת NessPRO הם במגוון עולמות ה-IT: תשתיות, מוצרים משלימים ל-ERP של סאפ, מוצרי ניהול תוכן, מוצרים לשיפור ביצועים, ומוצרים לעולם המיחשוב הנייד".

האתגר הניצב בפני המנמ"רים, אומרת ירדני, הוא כפול: "מצד אחד על המנמ"ר להטמיע יותר ויותר היבטים של חדשנות בארגון, על מנת להפוך אותו לתחרותי, ומנגד – עליו לצמצם את הוצאות התחזוקה והתפעול השוטף של מערכות המיחשוב הקיימות".

לקראת כנס המנמ"רים של NessPRO

ספרי על כמה ממוצרי הדגל שלכם.
"מוצרים הזוכים להתענינות רבה הינם מתחום ה-BSM (ר"ת Business Service Management)" אומרת ירדני. "מה שזוכה לפופולריות הוא נושא חוויית הלקוח והקשר שבין ניטור תהליכי ה-IT לפעילות העסקית של הארגון. התהליך מתחיל באיסוף פעילות תחנות עבודה ותחקורן באמצעות מודל אלגוריתמי חכם מתוצרת Aternity, ממשיך בניטור של טרנזקציות בעזרת מוצר של Corelsense, ומסיים עם מוצר שלישי מעניין של Neebula, שממפה את רכיבי ה-IT על פי השירות העסקי. כאן מתבצע קישור חד-משמעי בין רכיבי התשתית לשירות העסקי. שלוש חברות אלו הן חברות הזנק ישראליות שאנו חוזים להן הצלחה בתחום".

ירדני מוסיפה כי בימים אלה חתמה NessPRO על הסכם הפצה עם חברה ישראלית נוספת, Evolven, המספקת פתרון מתקדם בנושא ניהול תצורה- איתור וניתוח של שינויים בקבצי הקונפיגורציה.

נושא נוסף שזוכה להתענינות הוא כל מה שקורה היום סביב המיחשוב הנייד. "בעולם זה  אנו שותפים אסטרטגיים של סאפ, עם פתרון של סייבייס (Sybase), וכבר יש לנו לקוחות והזדמנויות רבות בהמשך", אומרת ירדני. "לדוגמא, אנו מספקים את מוצר התוכנה Afaria מתוצרת סייבייס, שאחראי על הפצה וניהול של המידע, הגדרה, אבטחה וכל מה שכולל נושא ניהול המכשירים הניידים. דוגמא נוספת היא SUP (ר"ת Sybase Unwired Platform), מוצר המאפשר לארגונים לפתח  אפליקציות ללא תלות בסוג המכשיר הנייד. לפני מספר חודשים עלה לאוויר פתרון ה-mobile של סייביס בסביבת סאפ במסגרת פרויקט מוצלח במקורות".

תחום החוקים העסקיים הינו נושא נוסף המעסיק היום ארגונים, בעיקר במגזר הפיננסי. בתחום זה מספקת NessPRO את מוצר התוכנה Blaze Advisor מתוצרת חברת Fico. בארגונים מורכבים וגדולים קיים מיגוון רחב של חוקים עסקיים הפזורים על פני מספר רב של מערכות IT בארגון. נדרשת מערכת לניהול החלטות שגם תרכז את הלוגיקה והחוקים העסקיים בארגון.

Blaze Advisor מאפשר למשתמש העסקי לבקר, לתחזק ולפתח מערכות קבלת החלטות, המבוססות על לוגיקה עסקית. הדבר נעשה בצורה מהירה, יעילה וחסכונית, והמוצר משחרר את ה-IT מלהיות צוואר הבקבוק בתהליך. מדובר במוצר המהיר בעולם של ניהול החלטות עסקיות והוא מסוגל לעבד נפח גדול ביותר של נתונים ולבצע חישובים מורכבים בזמן אמת בתוך חלקיקי שניות.

מוצר דגל נוסף המשווק על ידי NessPRO הוא דוקומנטום (Documentum) מתוצרת EMC. המוצר הינו פלטפורמת ניהול התוכן המובילה בעולם. הפלטפורמה מאפשרת עבודה מבוזרת בסביבה פתוחה והיא בעלת יכולת הרחבה והתאמה לצרכי הלקוח. דוקומנטום מספקת פתרון מקיף לניהול כלל סוגי התכנים בארגון: מסמכים, תיקים, אובייקטים יחודיים של מידע כמו שרטוטים, תמונות, סרטי מולטימדיה ועוד. דוקומנטום מאפשרת אינטגרציה לסביבות האפליקטיביות הארגוניות וקישור של תכנים המופקים ממערכות אלה והמקושרים אליהן, כגון מערכות ERP ,CRM, הפורטל הארגוני ועוד. הפלטפורמה מאפשרת לנהל כמויות מידע גדולות ולתמוך במספר רב מאוד של משתמשים. בנוסף, ניתן לממש את הפתרון במגוון סביבות. "מדובר במגמה חשובה בעולם ה-IT, והטמענו את מוצר דוקומנטום בקרב עשרות ארגונים במשק בשנים האחרונות, במיגוון מגזרים", מציינת ירדני.

ירדני מדגישה, כי מוצרים אלו הינם רק דוגמאות בודדות למיגוון הרחב של הפתרונות שמשווקת NessPRO, כגון מוצרים המאפשרים שיפור  ביצועים במערכות שונות, חיסכון בהוצאות ועוד.

"אנו נערכים לקראת הרבעון האחרון של השנה ומעריכים שטמונות בו לא מעט הזדמנויות עסקיות עבורנו", מסכמת ירדני.

אירועים קרובים