אירועי ה-30 לאנשים ומחשבים יפתחו בכנס Kickoff 2012

האירוע המרכזי לציון הקמת הקבוצה, שתוכנן להיערך ב-11.11.11 בספארי שברמת גן, נדחה לחורף ● הסיבה העיקרית: צפיפות חגי תשרי שהסתיימו זה עתה ● בכנס Kickoff 2012, שייערך ב-25 בינואר במרכז הכנסים אווניו, יחשפו גם הנושאים המרכזיים של גיליון ה-30 המיוחד של אנשים ומחשבים, שייראה אור בפברואר 2012

האירוע המרכזי לציון יום השנה ה-30 להיווסדה של קבוצת אנשים ומחשבים, שאמור היה להיערך בנובמבר – נדחה. האירוע, שתוכנן להיערך ב-11.11.11 בספארי שברמת גן, הועבר מפאת צפיפות רצף החגים ועריכת מרתון רמת גן באותו יום, למועד אחר שיימסר בקרוב.

כנס Kickoff 2012, שייערך ב-25 בינואר 2012 במרכז הכנסים אווניו, יהווה את יריית הפתיחה לאירועים, שיצוינו בסימן 30 שנות טכנולוגיה בראי קהילת אנשים ומחשבים. בכנס יחשפו גם הנושאים המרכזיים שיופיעו בגיליון ה-30 של InformationWorld מבית אנשים ומחשבים, שיוקדש כולו לאירוע ההיסטורי.

במהלך Kickoff 2012 יערך מרתון אנליסטים, שיציג תחזית עתידית בהמשך ל-30 שנות טכנולוגיה. כמו כן ייערך פאנל מיוחד שיורכב ממנכ"לים המלווים את הענף שנים רבות ומ-מנמ"רים בכירים, שיספרו לאן מועדות פני הארגונים בשנים הקרובות. בנוסף, ייערך באירוע טקס להענקת אותות למנמ"רים ואנשי ה-IT המצטיינים של 2011, בהובלת פרופסור גדי אריאב מאוניברסיטת תל אביב.

הגיליון ההיסטורי המיוחד שתפיק קבוצת אנשים ומחשבים לרגל אירועי ה-30, יודפס בפורמט מהודר ויראה אור בפברואר 2012. הגיליון יכלול, בין היתר, סיקור נרחב של האירועים הבולטים שאירעו בעולם הטכנולוגיה ב-30 השנים האחרונות בסגנון "איך הגענו לכאן, ולאן אנו ממשיכים". בנוסף, יעסוק הגיליון באופן שבו המיחשוב מקדם את הארגונים, הממשל והעסקים, לצד כתבות על דמויות בולטות המלוות את קהילת ה-ICT ב-30 השנים האחרונות. הגיליון המיוחד יכלול כתבות של חברי מערכת אנשים ומחשבים, לצד תכנים של כותבים אורחים, מומחים שונים ומקצועני IT. בין המרואיינים ניתן יהיה למצוא שרים, חברי כנסת וכמה מבכירי המשק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים