גרטנר: עד שנת 2015 מחצית מהמסחר האלקטרוני ייעשה באמצעות נוכחות במדיה החברתית

האנליסטים של חברת המחקר מעריכים עוד, כי הגישה לאינטרנט באמצעות הטלפונים הניידים תעקוף את משתמשי ה-PC ועבור לקוחות רבים תהפוך לכלי המרכזי לאינטראקציה עם הרשת ● ג'ין אלוורז, סגן נשיא למחקר בגרטנר לתחום ה-CRM: "הלקוחות זועקים לכלים חדשים וקלים לאינטראקציה ואף חברה לא יכולה לחשוב עצמה כחסינה מפני הדינאמיקה העסקית החדשה הזו" ● לפי גרטנר, עד 2013 80% מהארגונים שמוכרים בצפון אמריקה ובאירופה, ירחיבו את הפעילות: "הכניסה למדינות באמצעות מודל המכירות המקוון החדש ייצר לארגונים נוכחות ביעדים חדשים, ללא צורך בהקמת נקודת מכירה פיזית מקומית", הוסיף אלוורז

שוק המסחר האלקטרוני יחל להציע בקרוב הקשרי תוכן חדשים והרבה יותר אפליקציות בעלות יכולות מתקדמות לתחום המובייל. בנוסף, יגדילו החברות את הנוכחות במדיה החברתית ועד שנת 2015 הצפי הוא ש-50% מסך המכירות של ארגונים ייעשו באמצעות נוכחות במדיה החברתית ובאמצעות יישומי מובייל, כך מעריכים אנליסטים בחברת המחקר גרטנר (Gartner).

לפי גרטנר, ספקים בתחום המסחר האלקטרוני יחלו להציע בקרוב הרבה תכנים מודעים חדשים הנגישים באמצעות דפדפן ובמקביל גם יישומי מסחר ייעודיים עצמאיים לתחום המובייל שדרכם יהיה אפשר לבצע פעולות מסחר. האנליסטים של החברה מעריכים עוד, כי כמות מספר הטלפונים הניידים החכמים שגדלה כל הזמן תגרום לכך שמשתמשי המובייל יעקפו למעשה את שוק משתמשי ה-PC, ועבור לקוחות רבים, הניידים יהפכו ככלי המרכזי לאינטראקציה וכנקודת גישה העיקרית לרשת.

ג'ין אלוורז, סגן נשיא למחקר בגרטנר לתחום ה-CRM אומר, כי על הארגונים להתקדם וליישר קו בתחום המסחר האלקטרוני, כדי שיוכלו לנהל, לנתח ולהשתלט על כמות הגולשים המבקרים באתרם – שאינם ממתינים להיות מול מחשב כדי לעשות זאת: "בבוא הזמן, הספקים בתחום המסחר האלקטרוני יציעו תוכן מודע יותר ופתרונות קנייה לניידים כחלק מהמערך הכולל של המכירות שלהם דרך הרשת", אמר אלוורז והוסיף: "הלקוחות זועקים לכלים חדשים וקלים לאינטראקציה עם החברות דרכן הם רוכשים ואף חברה לא יכולה לחשוב עצמה כחסינה מפני הדינאמיקה העסקית החדשה הזו.

ככל שאנשים ישתמשו יותר בטלפונים חכמים, הם יצפו ליותר אפשרויות עבור חווית הלקוח ויותר הרחבות שיתמכו במכשירים הניידים – שיהיו משולבות מדיה חברתית. במקביל, הארגונים ינצלו הרחבות אלו כדי להסתכל אל עבר אזורים ומדינות חדשות כמקורות חדשים לצמיחה. זה הזמן לבחון מחדש ולרענן את יכולות המכירה בארגונים, זאת כדי להבטיח שהפתרונות עבור המדיה החברתית, טכנולוגיות המובייל, והגלובאליות, יהיו חלק מעתיד האונליין של ארגונך".

בגרטנר מעריכים עוד, כי עד 2013 80% מהארגונים שמוכרים בצפון אמריקה ובאירופה, ירחיבו את הפעילות גם לשווקים בברזיל, רוסיה, הודו, אפריקה, יפן או סין. "הנגישות ההולכת וגדלה לאינטרנט, באמצעות המחשב האישי, המחשבים הניידים, והטלפונים הניידים, יוצרת ערוצי מכירה חדשים במדינות מכיוון שמחסומי הגישה מתמעטים, ובעקבות כך כמות הקונים אונליין גדלה. הכניסה למדינות באמצעות מודל המכירות המקוון החדש תייצר לארגונים נוכחות ביעדים חדשים, ללא צורך בהקמת נקודת מכירה פיזית מקומית", סיכם אלוורז.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים