Barron's: שערי המניות של חברות ההיי-טק הגדולות יעלו בשנה הקרובה ביותר מ-20%

שער המניות של אפל, אורקל, אי-ביי ועוד חברות היי-טק גדולות יעלה בשנה הקרובה ביותר מ-20% - על פי הגיליון החדש של העיתון הכלכלי Barron's ● עורכי Barron's ציינו, כי למרות שמניות אפל אכזבו בתקופה האחרונה את המשקיעים, הרי שבשנת 2012 עשוי שערן לעלות ביותר מ-25% ● שערן של מניות HP עתיד לעלות בשנה הבאה, על פי Barron's, בשיעור של 21% משום ש-"תהא דעתכם על המנכ"ל החדשה מג וויטמן אשר תהיה, שער המניות של HP נמוך מדי - בצורה קיצונית"

מדד שיקדם את ההיי-טק הישראלי? צילום אילוסטרציה: אימג'בנק

שער המניות של אפל (Apple), אורקל (Oracle), אי-ביי (eBay) ועוד חברות היי-טק גדולות יעלה בשנה הקרובה ביותר מ-20% – על פי הגיליון החדש של העיתון הכלכלי Barron's שהופיע ביום א'.

מבין עשר מניות של חברות היי-טק שבחרו עורכי העיתון, הבחירה מספר אחת לשנת 2012 היא של חברת Fusion-io שמציעה פתרונות לאחסון נתונים ועל פי עורכי העיתון היא נחשבת יעד אפשרי להשתלטות. שערן של מניות החברה עשוי לעלות ביותר מפי שתיים ולהגיע ל-52 דולרים, על פי Barron's.

עוד ציינו עורכי Barron's, כי למרות שמניות אפל אכזבו בתקופה האחרונה את המשקיעים, הרי שבשנת 2012 עשוי שערן לעלות ביותר מ-25%. נתח השוק של מוצרי אפל עתיד לעלות וגם המכירות של מכשירי iPhone יגדלו, על פי Barron's. יתכן גם שבהנהגתו של המנכ"ל החדש טים קוק תחליט החברה לקנות בחזרה מניות או לחלק דיבידנדים. מניות אפל השלימו לפיכך את הבחירה של Barron's והוצבו במקום העשירי ברשימה.

עוד צופים ב-Barron's, כי גם שערן של מניות אורקל עשוי לעלות בשיעור של 25% בשנה הבאה נוכח הגידול הקבוע בהכנסות, וכי שערן של מניות אי-ביי עשוי לעלות ב-24%, משום שהמשקיעים מעריכים בחסר את קצב הגידול בהכנסות שמקורן אינו במכירות פומביות. אורקל הוצבה במקום השני ברשימה ואי-ביי במקום השמיני.

שערן של מניות HP עתיד לעלות בשנה הבאה, על פי Barron's, בשיעור של 21% משום ש-"תהא דעתכם על המנכ"ל החדשה מג וויטמן אשר תהיה, שער המניות של HP נמוך מדי – בצורה קיצונית". מניות HP הוצבו במקום השביעי ברשימה.
מניות נוספות ברשימה של Barron's הן של החברות טיבקו (Tibco) ופורטינט (Fortinet).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים