תוכן שיווקי

חברת דטה סייט הצליחה למנוע התקפות סייבר על מסד הנתונים של האתר הבינלאומי Articlesbase.com

24/10/2011 15:21

באתר Articlesbase.com לפרסום מאמרים פוקדים מידי חודש מיליוני גולשים. האתר מפרסם מאמרים בתחומים שונים בשש שפות שונות והוא בין האתרים המובילים בעולם לפרסום מאמרים. חברת Articlesbase.com נתקלה לאחרונה בביצועים נמוכים ובנסיונות התקפות סייבר על מסדי הנתונים של אתריה השונים ולשם כך פנתה אל חברת דטה סייט, המתמחה בשיפורי ביצועים של מסדי נתונים בתשתיות SQL ו-MYSQL.

בשלב ראשון בפרוייקט, חברת דטה סייט ביצעה ניטור כניסות למסד הנתונים MYSQL ואיתרה את הכשלים הקיימים. לאחר מכן דטה סייט תכננה ויישמה שיפורי אבטחה ושיפורי ביצועים במערך שרתי SQL בכל האתרים של החברה, הן ברמת היישומים והן ברמת החומרה.

אייל חלימי, מנכ"ל Articlesbase.com, מוסר כי "צוות דטה סייט הינו צוות מיומן ואחראי אשר נתן לנו את הייעוץ וההכוונה בכל הקשור לאבטחת מידע עבור שרתי מסדי הנתונים MYSQL בחברה וכמו כן שיפר לנו באופן משמעותי את ביצועי שרת ה-SQL בחברה. הפתרון ניתן לנו בשביעות רצון מלאה ונשמח להמליץ על צוות דטה סייט לכל לקוח רלוונטי".

תומר לב, מנכ"ל דטה סייטתומר לב, מנכ"ל חברת דטה סייט, מציין כי באתר Articlesbase.com וכמו אצל לקוחות רבים נוספים, התבצע תהליך ניתוח מצב קיים של מסדי הנתונים ולאחריו יושמו בהצלחה שינויים אשר שיפרו באופן משמעותי את הביצועים ומהירות התגובה של שאילתות מתוך מסדי הנתונים. מנסיון רב של דטה סייט עולה כי ניתן לשפר בעשרות אחוזים ביצועים של יישומים שונים בארגונים רבים המשתמשים במסדי נתונים SQL או MYSQL.

דטה סייט הינה חברה המתמחה באספקת שירותים מקצועיים בתחום בסיסי נתונים SQL SERVER ,MYSQL ובינה עסקית BI. החברה הינה גם שותפה עסקית של מיקרוסופט עם הסמכה של ניהול בסיסי נתונים. החברה מספקת פתרונות מקיפים, ליישום פרויקטים בתחום מסדי נתונים רלציוניים ובתחום הבינה העסקית, החל משלב הבנת הצרכים העסקיים, ניתוח מערכות, אפיון מחסני נתונים ותהליכי ETL. החברה נותנת את שירותיה החל מגרסת SQL 2000, 2005, 2008 ו-2008 R2, הן בצד האפליקטיבי והן בצד התשתיתי.

Microsoft Partnerבין השירותים אשר החברה מספקת: פרויקטים פיתוח בסביבת שרתי SQL או MYSQL, תהליכי ETL, בניית SSIS PACKAGES, אפיון DWH, הקמה ותחזוקה של כל סוגי הרפלקציות, LOG SHIPPING, MIRRORING, מיגרציות של מסדי נתונים כגון ACCESS ל-SQL, הקמה וייעוץ ארכיטקטורה של שרתי SQL, דוחות REPORTING SERVICES, תהליכי OLAP, אחסון שרתי SQL SERVER וכל הקשור בשיפור ביצועים ותחזוקה שוטפת.

חברת דטה סייט מתמחה גם בשיפור ביצועים עבור לקוחות אשר עובדות אל מול CRM DYNAMICS ובניית תהליכי טיוב נתונים (הן עבור מידע תפעולי והן עבור תהליכי ארכוב נתונים לארכיון) מורכבים במקצועיות, אמינות וזמינות גבוהה.

פרטים נוספים ויצירת קשר באתר דטה סייט ובטלפון 077-5005175.

אירועים קרובים