מעמד שותף זהב של מיקרוסופט בתחום השיווק הדיגיטלי הוענק לריל קומרס
ריל קומרס הישראלית, המתמחה במסחר אלקטרוני ובפתרונות ניהול תוכן לווב ולמובייל, הוסמכה השבוע כשותף זהב של מיקרוסופט העולמית בתחום השיווק הדיגיטלי. קבלת התואר מחזקת את מעמדה של ריל קומרס כשחקן מרכזי בתחום האסטרטגיה והפיתוח בטכנולוגיות אינטרנט ומובייל בישראל.
קבלת ההסמכה מהווה המשך טבעי לפעילות המאסיבית של החברה בתהליכי יצירה מורכבים של פלטפורמות שיווק דיגיטלי (SharePoint for Internet), כולל מימוש והקמה של אתרי אינטרנט, אתרי מסחר אלקטרוני ופתרונות שיווק נוספים מבוססי פלטפורמת SharePoint 2010. בשנים האחרונות הובילה ריל קומרס תהליכים אסטרטגיים הכוללים איפיון והטמעה של פתרונות אינטרנט שיווקיים עבור לקוחות מעולם הפיננסים, המדיה, ההייטק והתעשיה, כולל מערכות Self Service ומערכות מסחר ותפעול שונות. בין היתר נבחרה ריל קומרס להציג את הפתרונות שפיתחה על תשתית SPS 2010 בכנסי מיקרוסופט בארה"ב אל מול עשרות שותפי אינטגרציה מובילים.
לדברי טמיר קסל, מנהל פלטפורמות שיווק דיגיטלי, מיקרוסופט ישראל: "הסמכה זו מאפשרת ללקוחותינו לאתר שותפים בעלי היכולות והניסיון הדרושים לבנות ולמצב אתרי שיווק אינטראקטיביים, לשירות עצמי ופתרונות Extranet. הסמכת Digital Marketing, מאפשרת לשותפים את הכישורים הייחודיים הנדרשים לספק חוויה דיגיטלית איכותית".
בהרמת כוסית לכבוד קבלת התואר שנערכה בחברת ריל קומרס, ציין נאור מן, מנכ"ל משותף: "הסמכת הזהב מהווה גושפנקה נוספת להיותנו שותף מרכזי של מיקרוסופט בכל הקשור לאתרי אינטרנט מורכבים. מעמד זה דורש מאיתנו עמידה בסטנדרטים מקצועיים גבוהים ביותר. אנו רואים בהסמכה זו חיזוק נוסף לתשתית של ריל קומרס כחברה המובילה באספקת שירותים מבוססי SharePoint 2010, ואשר מאפשרת לנו להמשיך להיות שותף אסטרטגי עבור לקוחותנו ביצירת פתרונות בעלי ערך עיסקי משמעותי, אל מול לקוחות הקצה שלהם". הדגיש מן.