אלכס בנג'מין, טקסס אינסטרומנטס: "השקענו במו"פ בשלוש השנים האחרונות חמישה מיליארד דולרים"

"טקסס אינסטרומנטס מחויבת למו"פ ומבינה את החשיבות שלו כמענה לעולם דינמי ומשתנה", אמר בנג'מין, מנהל מכירות החברה לאזור מזרח אירופה והמזרח התיכון ● לדבריו, טקסס אינסטרומנטס בנויה על שלושה עמודים: חדשנות, כושר ייצור שבבים והמימד האנושי

"טקסס אינסטרומנטס (Texas Instruments) מבינה את החשיבות של המו"פ כמענה לעולם דינמי ומשתנה. בשל כך, היא השקיעה בפיתוח פנימי וברכישה של חברות חמישה מיליארד דולרים בשלוש השנים האחרונות", כך אמר אלכס בנג'מין, מנהל מכירות החברה לאזור מזרח אירופה והמזרח התיכון.

בנג'מין דיבר בכנס TI Technology Day Israel 2011, אותו ערך הסניף הישראלי של החברה, בשיתוף אבנט ישראל. הכנס נערך היום (ג') במרכז הכנסים אבניו שבקריית שדה התעופה. לאירוע, בהפקת אנשים ומחשבים, הגיעו יותר מ-600 מלקוחות טקסס אינסטרומנטס, מהנדסים ומנהלים ממגוון חברות פיתוח ישראליות – החל מחברות סטארט-אפ ועד לחברות גדולות ומבוססות. מנחה הכנס היה פלי הנמר, נשיא אנשים ומחשבים.

"החדשנות היא אחד משלושת העמודים שעליהם בנויה החברה", אמר בנג'מין. "כך, השלמנו לפני ימים אחדים את עסקת הענק שעליה הכרזנו באפריל השנה לרכישת חברת נשיונל סמיקונדקטור (National Semiconductor) תמורת 6.5 מיליארד דולרים. נשיונל מהווה עכשיו חלק אסטרטגי ממנוע הצמיחה של טקסס אינסטרומנטס בתחום האנלוגי. ביחד אנחנו מתמקדים בהאצת החדשנות בתחום המוליכים למחצה, במטרה לשפר את הביצועים ואת צריכת הכוח במערכות האלקטרוניות של לקוחותינו. בשל רכישת נשיונל, היקף המכירות שלנו בתחום האנלוגי מתוך כלל המכירות שלנו יעמוד על יותר ממחצית. נמשיך להשקיע בתחום, בגלל פוטנציאל הצמיחה הגלום בו".

אסטרטגיית הרכישות של החברה, הסביר, "היא לא להשקיע רק במעבדים או באמפליפיירים, אלא לרכוש חברות שיסייעו לנו להגדיל באופן משמעותי את היצע המוצרים שלנו בשוק לטובת הלקוחות".

העמוד השני של טקסס אינסטרומנטס, אמר בנג'מין, הוא כושר ייצור שבבים. "השקענו רבות על מנת להיות מובילים עולמיים בתחום", ציין. "אנחנו מובילים בעולם בייצור שבבים אנלוגיים של 300 מילימטרים, בין השאר מאחר שרכשנו מפעל מהתחום בסין". לדבריו, "שנת המפנה בתחום הייתה 2009, כשבעקבות המיתון העולמי, מפעלי ייצור רבים נסגרו, וכאשר השוק שב לצמוח – היינו מצויים בעמדת זינוק לכבוש אותו. אנחנו מעריכים שהשוק הזה ימשיך לצמוח".

בנג'מין הסביר, כי "העמוד השלישי שעליו בנויה החברה הוא המימד האנושי. יש לנו 27,100 עובדים הפזורים ברחבי העולם, חלקם בייצור וחלקם במכירות ובשירותים. יתרונם הוא בקשר הקרוב ללקוחות, כך שביכולתם לתת מענה למגוון האתגרים שהלקוחות מציבים בפנינו. אנחנו מאמינים שהחברה מצויה במקום ייחודי בתעשייה בהיבט זה".

הוא סיכם בציינו, כי "שילוב שלושת עמודי התווך הללו מאפשר לנו לעשות עסקים בצורה קלה ולהביא יותר ערך ללקוחות".

היינץ פטר בקמאייר, מנהל מכירות לתחום האנלוג בטקסס אינסטרומנטס לאזור אירופה והמזרח התיכון, דיבר על היצע המוצרים של החברה בתחום ותיאר כיצד החדשנות מהווה מנוע צמיחה עבורו. אבנר גורן, מנהל האסטרטגיה העולמית של קבוצת ה-OMAP בטקסס אינסטרומנטס, דיבר על כיוונים העתידיים בתחום ה-OMAP.

לאחר מכן פוצל הכנס למסלולים מקצועיים טכניים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים