תוכן שיווקי

GSECTRA השיקה אתר אינטרנט חדש ודינאמי בו ידע מקצועי ומאמרים של מומחים מעולם אבטחת המידע

25/10/2011 13:19

GSECTRA – הנציגה הבלעדית של ISC2 בישראל להמסכת CISSP, והנציגה הבלעדית של PECB מטעם מכון התקנים האמריקאי להסמכת ISO 27001 Lead Auditor, השיקה אתר אינטרנט חדש ודינאמי בו ידע מקצועי ומאמרים של מומחים מעולם אבטחת המידע. לכניסה לאתר ולרשימת המאמרים המקצועיים אנא היכנסו לכתובת הבאה.

האתר נבנה על ידי חברת היפטק ותוכנן לענות על צרכי חברת GSECTRA בצורה המושלמת ביותר. לאחר הכרת השוק בו GSECTRA עובדת, הותאמו הצרכים לפרסום השירותים בצורה המושלמת ביותר. האתר נותן מידע לגבי המסלולים השונים עם דגש חזק על איכות החברה ואמינותה בשוק.

חברת היפטק קמה בשנת 2005 מתוך רצון להעניק מענה כולל לעסקים שמעוניינים בשירותים של בניית אתרים, עיצוב אתרים וקידום אתרים – תוך כדי שהוא לוקח חלק פעיל ומשמעותי בתהליך הטמעת העסק שלו בעולם האינטרנט. במהלך 4 שנות פעילותה, חברת היפטק צברה ניסיון רב ועשיר בבנייה, עיצוב וקידום אתרים, ניסיון רב ועשיר שבא לידי ביטוי בשביעות רצונם הרבה של כל לקוחות החברה שביחד יצרו להיפטק שם של חברה מובילה ואיכותית בעולם הבנייה, העיצוב וקידום האתרים.

חברת היפטק הינה בעלת צוות עובדים מסור ומקצועי הכולל בוני אתרים, מעצבי אתרים, מקדמי אתרים וכותבי תוכן איכותי לאתרים. צוות העובדים של היפטק מעניק חשיבות עליונה לרמת השירות שהוא מעניק ללקוחות החברה ולאופן שיתוף הפעולה עם הלקוח שמלווה את החברה מן הצעד הראשון של הטמעת העסק שלו בעולם האינטרנט ועד לצעד האחרון שלו. על לקוחות חברת היפטק נמנים עורכי דין, חוקרים פרטיים, עסקים ואירגונים שונים.

המסלולים הקרובים ייפתחו בנובמבר. במסגרת ההרשמה המוקדמת יינתן מכשיר iPad 2 מבית iTiger אנשים ומחשבים לכל נרשם, וחצי שנה חברות בפורום CISO של אנשים ומחשבים למנהלי אבטחת מידע. לפרטים אנא פנו למוקד ההרשמה בטלפון 03-6443915 או בכתובת המייל הבאה.

אירועים קרובים