אפל פרסמה סרטון וידיאו מטקס האזכרה של ג'ובס

הטקס נערך ביום ד' בשבוע שעבר בקמפוס של החברה בקופרטינו וכלל נאומים של בכירי החברה והופעות של הזמרת נורה ג'ונס ולהקת קולדפליי ● מלבד העובדים במשרדים הראשיים של אפל שנכחו פיזית בטקס, שודר הטקס גם לחנויות אפל ברחבי העולם, שנסגרו כדי שהעובדים יוכלו לצפות באירוע בשידור ישיר ● מנכ"ל אפל, טים קוק, אמר לעובדי אפל בנאומו בטקס, כי "ג'ובס הותיר אחריו חברה שרק הוא יכול היה להקים, ורוחו תשרה תמיד ביסודה של החברה"

היה חבר. סטיב ג'ובס

אפל (Apple) פרסמה באתר האינטרנט שלה סרטון וידיאו מטקס האזכרה של המנכ"ל לשעבר ואחד ממייסדי החברה, סטיב ג'ובס.

הטקס נערך ביום ד' בשבוע שעבר בקמפוס של החברה בקופרטינו וכלל נאומים של בכירי החברה והופעות של הזמרת נורה ג'ונס ולהקת קולדפליי. מלבד העובדים במשרדים הראשיים של אפל שנכחו פיזית בטקס, שודר הטקס גם לחנויות אפל ברחבי העולם – החנויות נסגרו ביום ד' שעבר במהלך הטקס כדי שהעובדים יוכלו לצפות באירוע בשידור ישיר.

"סטיב הפך את העולם למקום טוב יותר והותיר את טביעות אצבעותיו בחברה האנושית בכל רחבי העולם", אמר מנכ"ל אפל, טים קוק, לעובדי אפל בנאומו בטקס. "הוא הותיר אחריו גם חברה שרק הוא יכול היה להקים, ורוחו תשרה תמיד ביסודה של החברה".

קוק ציין שהשבועיים שחלפו מאז מותו של ג'ובס היו "התקופה העצובה בחייו", והבהיר שהאירוע נועד לציין את חייו של ג'ובס והישגיו. ג'ובס נפטר, כזכור, בחמישה באוקטובר לאחר מאבק ממושך במחלת הסרטן.

"סטיב רצה שהעננה תוסר מעל אפל ושנשוב להתמקד בעבודה שכה אהב", אמר קוק, שהקדיש את נאומו לא רק לציון ההישגים של ג'ובס בחייו אלא גם לזיכרונות אישיים ממייסד אפל. הוא ציין שעצתו האחרונה של ג'ובס לעובדים הייתה לא לנסות לחשוב מה ג'ובס היה עושה אלא "לעשות את הדבר הנכון".

מלבד קוק נאמו בטקס גם ביל קמפבל ואל גור, שניהם חברים במועצת המנהלים של אפל, וכן סגן הנשיא הבכיר של אפל לעיצוב תעשייתי ג'ונתן איב. "סטיב נהג לומר לי, והוא אמר לי זאת פעמים רבות, 'הנה רעיון מטופש'. ופעמים רבות זה אכן היה רעיון מטופש", אמר איב. לדבריו, ג'ובס היה "החבר הטוב והנאמן ביותר" שלו. "אבל לפעמים", הוסיף איב, "הנשימה של כל מי שנכח בחדר נעתקה כאשר השמיע ג'ובס את הרעיון. רעיונות נועזים, מטורפים, מדהימים, או רעיונות פשוטים – שבהם הפרטים הקטנים הם שעושים את ההבדל".

"בשבועיים שחלפו הקדשתי הרבה מחשבה לשאלה כיצד להיפרד. הבוקר החלטתי לומר פשוט – 'תודה, סטיב. תודה על החזון שלך… שהעניק לנו השראה וליכד את האנשים הנפלאים האלה".

אפל פרסמה את הסרט, שאורכו 81 דקות, יום אחד לפני שהביוגרפיה של ג'ובס הגיעה למדפי החנויות. הספר, הנקרא בפשטות "סטיב ג'ובס", נכתב על ידי וולטר איזקסון ונחשב לביוגרפיה הראשונה שנכתבה בשיתוף פעולה עם ג'ובס עצמו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים