גרופון תובעת מנהלי מכירות שהצטרפו לגוגל

על פי כתב התביעה, עובדי גרופון לשעבר, בריאן האנה ומייקל נולן, עזבו את החברה בחודש ספטמבר והצטרפו ל-Google Offers, המתחרה בגרופון ● בכתב התביעה צוין כי בגרופון חוששים שהעסקתם של האנה ונולן בגוגל תגרום לחשיפה של סודות מסחריים בפני המעסיק החדש שלהם

גרופון (Groupon) הגישה תביעות כנגד שני מנהלי מכירות לשעבר שהחזיקו במידע רגיש כשעזבו את החברה שמציעה מבצעים יומיים ועברו לחברת גוגל (Google) שמציעה שירות מתחרה, על פי כתב התביעה שהוגש ב-21 באוקטובר לבית המשפט באילינוי.

על פי כתב התביעה, עובדי גרופון לשעבר, בריאן האנה ומייקל נולן, עזבו את גרופון בחודש ספטמבר והצטרפו לשירות Google Offers. בכתב התביעה צוין כי בגרופון חוששים שהעסקתם של האנה ונולן בגוגל תגרום לחשיפה של סודות מסחריים בפני החברה המפעילה שירות מתחרה.

עוד טוענים בגרופון כי יש בהעסקתם של האנה ונולן בגוגל משום הפרה של חוזה ההעסקה שלהם בגרופון, שאוסר עליהם לעבוד בחברה מתחרה במשך 24 חודשים מתום עבודתם בגרופון. בכתב התביעה מבקשים אנשי גרופון לאסור על האנה ונולן לגלות סודות מסחריים לגוגל, דבר שעלול לגרום לגרופון "נזק בלתי הפיך".

כזכור, בשנה שעברה דחו מנהלי גרופון הצעת רכש בסכום של שישה מיליארד דולרים שהגישה גוגל. בכוונת גרופון לגייס סכום של עד 540 מיליון דולרים בהנפקה ראשונית של מניות לציבור שתיערך בקרוב.  בכוונת החברה להנפיק 30 מיליון מניות, או פחות מ-5% מהון המניות של החברה, לפי שער של 16 עד 18 דולרים למניה – על פי דיווח שהוגש לבורסה ב-21 באוקטובר.

לא ניתן היה לקבל תגובה מהחברות גרופון או גוגל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים