נציגות ישראלית בארגון האינטרנט העולמי: יואב קרן יכהן כחבר מועצה בארגון

קרן, מנכ"ל דומיין דה נט, נבחר למועצה העליונה של הגוף הקובע את מדיניות שמות הדומיין באינטרנט ● יואב קרן: "אני שמח שיהיה ביכולתי לקחת חלק פעיל ומשמעותי בקביעת המדיניות ובכוונתי לדאוג לאינטרסים של ישראל"

יואב קרן, מנכ"ל חברת דומיין דה נט הישראלית, נבחר לחבר המועצה העליונה של ה-GNSO (ר"ת Generic Name Supporting Organization). המועצה היא חלק מארגון האינטרנט העולמי ICANN, והיא אחראית על פיתוח המדיניות הנוגעת לסיומות הדומיין הגנריות כגון com. ו-net.

קרן נבחר למועצה העליונה על ידי מועצת רשמי הדומיינים – גוף בו מיוצגות למעלה מ-1,500 חברות מכל העולם אשר הינן רשם מורשה לשמות דומיין מטעם ICANN. קרן גבר בבחירות על מועמד מיפן ומועמד מאוסטרליה.

לאחר בחירתו אמר קרן, כי "מדובר בתפקיד בעל השפעה רבה מאד על התפתחות האינטרנט בעולם ובתוך כך בישראל. ברחבי העולם מושכת הפעילות של ICANN תשומת לב רבה, לאור המשמעויות הכלכליות, הפוליטיות והתרבותיות שיש לפעילות הארגון בקביעת המתרחש בעולם האינטרנט. אני שמח שיהיה ביכולתי לקחת חלק פעיל ומשמעותי בקביעת המדיניות, ועל אף שאין מדובר בייצוג מטעם מדינת ישראל, בכוונתי לדאוג לאינטרסים של ישראל, כפי שעשיתי בלמעלה מעשר שנות פעילותי בארגון".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים