AMD השקיעה בחברת הון-סיכון שמפתחת תוכנה להרצת יישומי אנדרואיד בסביבת חלונות

שיתוף הפעולה בין AMD לחברת BlueStacks אמור למטב את ביצועי היישומים כך שיפעלו במסך מלא ובמהירות במחשבי חלונות המבוססים על מעבדי ה-APU ● המטרה היא להנגיש יותר מ-200 אלף יישומים שקיימים כיום בחנות היישומים של אנדרואיד כך שניתן יהיה להפעיל אותם ישירות ממחשבים המבוססים על התוצרת של AMD

זורקת רמזים לאוויר. AMD

יצרנית המעבדים AMD הודיעה בסוף השבוע על השקעה אסטרטגית בחברת BlueStacks. מדובר בחברת הון-סיכון שמפתחת תוכנה שמאפשרת הרצת יישומים המיועדים לסביבת אנדרואיד (Android) בהתקנים שפועלים תחת חלונות (Windows).

שיתוף הפעולה בין החברות אמור למטב את ביצועי היישומים כך שיפעלו במסך מלא ובמהירות במחשבי חלונות המבוססים על מעבדי ה-APU של AMD – המעבדים החדישים של החברה – ובעיקר מעבדי סדרת ה-A וסדרת ה-E. יצוין, כי AMD מייעדת את המעבדים הללו לשימוש גם בטאלבטים שיפעילו חלונות לאחר ההשקה הצפויה של חלונות 8 (Windows 8). המטרה היא להנגיש יותר מ-200 אלף יישומים שקיימים כיום בחנות היישומים של אנדרואיד כך שניתן יהיה להפעיל אותם ישירות ממחשבים המבוססים על התוצרת של AMD.

מנג'ו הדג', אחד מסגני הנשיאים התאגידיים של AMD, אמר לאחר החתימה על החוזה, כי "BlueStacks היא חברה עם תוכנה שיש מאחוריה חזון לשילוב חלק של שוק יישומי האנדרואיד המתפתח באקו סיסטם הרחב יותר של המיחשוב. בכך היא פועלת על מנת לשפר את חוויית השימוש בפלטפורמות ה-APU שלנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים