אנדרואיד עקפה את iPhone גם מבחינת מספר הורדות היישומים

הנתח של אפל בשוק הורדות היישומים ירד בשנה האחרונה מיותר מ-40% ל-31%, בעוד שהנתח של מערכת ההפעלה מבית גוגל זינק מכ-20% ל-44% ● 56% מבין האנשים שרכשו טלפונים חכמים ברבעון האחרון קנו מכשירים מבוססי אנדרואיד, בעוד שרק מחצית מכך - 28% - קנו מכשירים עם iOS, מערכת ההפעלה של אפל

אחד מכמה פנים. אנדרואיד

מבחינת הנתח בשוק של הטלפונים החכמים עקפה אנדרואיד (Android) את iOS, מערכת ההפעלה של ה-iPhone, כבר לפני חודשים רבים – אם כי המכשירים מבית אפל (Apple) הם עדיין הדגם הנמכר ביותר מבין הטלפונים החכמים. אולם, על אף שמערכת ההפעלה של אפל כבר אינה מובילה בשוק, הרי שמשתמשי אפל עדיין הורידו יותר עותקים של יישומים מהמשתמשים בשאר מערכות ההפעלה – עד עתה.

כעת נראה שנתח השוק הגדול יותר של אנדרואיד הוביל לדומיננטיות של מערכת ההפעלה מבית גוגל (Google) גם בשוק היישומים. ברבעון האחרון, 56% מבין האנשים שרכשו טלפון בחרו במכשיר מבוסס אנדרואיד ורק 28% רכשו טלפון עם מערכת iOS. כמו כן, מתברר שמספרם הגדול של משתמשי אנדרואיד – אשר משתמשים בעשרות דגמים שונים של מכשירים, מתוצרת מספר יצרניות – הוביל גם לכך שמספר העותקים של היישומים שהורידו המשתמשים למערכות אנדרואיד עלה על מספר העותקים של היישומים שהורידו המשתמשים במכשירי iPhone. הדברים עולים מנתונים שפרסמה חברת המחקר ABI Research.

בספטמבר 2010 נהנתה אפל מנתח של יותר מ-40% מבין העותקים של היישומים שהורידו המשתמשים. בדצמבר אף עלה הנתח שלה ליותר מ-50%. עם זאת, מאז הוא ירד בהדרגה, וכיום הוא עומד על 31% בלבד, לעומת זאת, הנתח של אנדרואיד עלה ל-44%, בהשוואה לקצת יותר מ-20% בשנה שעברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים