תוכן שיווקי

לקראת אירוע | מערכת חדשנית לניהול ביצועי הרשת NPM עבור ארגוני הממשלה

27/10/2011 15:24

חברת SevOne מארה"ב היא החברה המובילה היום בעולם במערכות ניהול הביצועים וניהול הזמינות. נוסדה ב-2005, SevOne מספקת מערכת ניהול ביצועים מבוזרת שהיא בשוק מערכות הניהול, המהירה ביותר, ניתנת להתרחבות (scalable) ללא מגבלה כולל בקרה מקיפה על כל הרשת בזמן אמת, איתור בעיות ודוחות מהירים. ארגונים גדולים וארגוני ממשלה בפרט נתקלים באתגרים מאוד משמעותיים במתן שירותי IT  קריטיים, מכיוון שארגונים אלה נדרשים עם השנים לתת יותר בתקציב שקטן כל הזמן. כשמשרדי ממשלה נכנסים לתקופה חדשה שבה כל שירותי ה-IT עוברים לרשת, שירותי ענן, אפליקציות שצורכות משאבי רשת גדולים, מתלכדים שירותי voice + data + video תחת אותה רשת IP.

הייחודיות של חברת SevOne:

•    ניהול וניטור ביצועים פרואקטיבי
•    גישת "הכול כלול" חומרה + תוכנה ותמיכה ב-SNMP, IPSLA, Netflow, NBAR, WMI, VoIP ועוד.
•    מערכת כוללת קצה לקצה שעושה אינטגרציה וקורלציה לכל נתוני הביצועים, ברשת, בשרתים ובאפליקציות
•    איסוף רחב של נתונים ללא צורך ב-Agent עם מהירות דגימה של עד 1 sec.
•    התרחבות לינארית scalability ללא מגבלה  הודות למבנה דמוי GRID (ארכיטקטורת peer-to-peer בין היחידות)
•    דוחות מהירים ומיידים, דוחות ברמה של איזור או כל הרשת, פורטל מודרני – עבודה ב-drag-n-drop
•    התקנה והטמעה מהירים, TCO נמוך והכל ביחידה אחת שעושה את כל העבודה Collection + Reporting
•    אין תשלום על מספר המשתמשים במערכת

ניהול וניטור פרואקטיבי של ביצועי הרשת הוא קריטי – רוב הפגיעות בשירות ה-IT מתאפיינות בשינוים בנתוני מערכת חשובים  שניתנים לגילוי כמו עליה ברמות ניצול הרשת, קפיצות ב-CPU, זליגת זיכרון ועליה משמעותית בזמן התגובה.

גישת הכל כלול – עלות המערכת היא רק לפי מספר האובייקטים המנוהלים, בעלות המוצר כלולים החומרה והתוכנה ותמיכה ב-SNMP, NETFLOW, שרתים WMI JMX, VOIP, IPSLA או NBAR ועוד. כל אלה כלולים ללא תוספת מחיר.

מערכת כוללת/קצה לקצה – הפתרון מתחבר ללא AGENT לריבוי יצרנים ולכל צורות איסוף נתוני ביצועים המקובלות כאשר קצב הדגימה מתאים לקריטיות של הממשק מדקות ועד 1 שניה

מהירות דגימה – פתרון SEVONE יכול לדגום כמקובל פעם ב 5 דקות או יותר אבל יכול להגיע  לדגימה של פעם בשנייה במידה והממשק דורש גרעיניות (granularity) כזו – למשל בממשקים קריטיים או היכן שאין סיכום aggregation  של הדגימות

Scalability – הודות לארכיטקטורה דמוית GRID אפשר לגדול ללא דאגה לגבי עומס נתונים על הקו, אין צורך ביחידה מרכזית שתאסוף ותשמור אלה כשנגשים לאחת היחידות אפשר לקבל דרכה את תמונת כל הרשת (יחידה מדברת peer-to-peer עם שאר היחידות להשלמת תמונת הדיווח)

TCO  נמוך – התקנה מידית פשוטה, אותה יחידה תומכת בהרבה סוגי נתונים (רשת, שרתים, אפליקציות) ומבצעת אינטגרציה וקורלציה בצורה אוטומטית. מבנה פורטל אינטואיטיבי ופשוט להפעלה.

מערכת גלובלית לארגון – פתרון מבוזר אבל אינטגרטיבי, לאירגון גדול עם הרבה מיקומים, אפשר להגדיר הרבה פורטלים/DASHBOARDS ובנוסף אין תשלום על מספר המשתמשים במערכת.

"אומנם יש בשוק עוד מוצרים שאוספים תעבורת רשת, אבל ל -SevOne יש את הביצועים הטובים ביותר", אומר ג'ים פריי, research director for Enterprise Management Associates, a Portsmouth, N.H., consultancy ולכן עם מוצרים אחרים יש לחבר יותר יחידות כדי להשיג אותם ביצועים וזה מייקר את הפתרון בהשוואה לSevOne.

נציגת SevOne בישראל היא חברת אולטק סולושיינס.

אירועים קרובים