תוכן שיווקי

ATTENTI מקבוצת 3M הבינלאומית בחרה באנקור ליישום מערך אחסון נתונים ווירטואליזציה

המעבר של אטנטי למערך אחסון נתונים מבית NetApp ולשימוש בטכנולוגיית הוירטואליזציה של Vmware, יצר שורה של יתרונות עסקיים ותפעוליים, המתבטאים בחיסכון רב ובשיפור הזמינות העסקית

27/10/2011 15:31

חברת הטכנולוגיה אטנטי, שנרכשה לפני כשנה על ידי ענקית הטכנולוגיה האמריקאית 3M ב-230 מיליון דולר, נחשבת כיום כמובילה עולמית בייצור ושיווק מערכות בקרה אלקטרוניות, ומתמחה ביישומים לבקרה מרחוק על אנשים. השימושים של מוצרי החברה הם במעקב אחר אסירים משוחררים או מנגד מעקב אחר קשישים. בין לקוחות החברה גופים פרטיים, ציבוריים, ביטחוניים וחברות תקשורת, כמו גם סוכנויות ממשל בלמעלה מ-25 מדינות ברחבי העולם.

גיל אלול, מנהל מערכות המידע ב-3M אטנטי, מסביר את הרקע לפנייה לחברת אנקור: "תשתית ה-IT באטנטי התבססה בעבר על מספר רב של שרתים ואפליקציות, כאשר כל שרת הכיל דיסקים מקומיים, בתצורה פיסית. עבודה בטופולוגיה זו, בפריסה גלובלית, יצרה מבחינתנו מגבלות רבות ולא סיפקה מענה לצרכים המשתנים והגידול הטבעי של החברה. ריבוי השרתים הפיזיים יצר מורכבות בניהול והיעדר גמישות במערכות, תוך יצירת שיעור TCO גבוה. מצב זה לא סיפק לנו מענה הולם לתמיכה בהמשכיות העסקית וביכולת החברה להגיב במהירות לדרישות העסקיות הדינאמיות".

לאחר בחינה מעמיקה של הפתרונות המצויים בשוק, החליטה אטנטי לבחור במערך אחסון נתונים מבית NetApp ובטכנולוגיית הוירטואליזציה לשרתים מבית Vmware. בדיקת האינטגרטורים המובילים בתחום, הביאה את אטנטי לבחור בחברת אנקור כמובילת הפרוייקט. זאת, הודות לניסיונה הרב ביישום פרויקטים מסוג זה, לרמת המקצועיות הגבוהה המאפיינת את אנשיה והגמישות העסקית שגילתה.

"הבחירה באנקור כאינטגרטור לביצוע והובלת הפרוייקט, נעשתה לאור עמידתם המוצלחת בקריטריונים הקפדניים שקבענו לגביי ניסיון, מקצועיות, רמת שירות וכמובן עלויות", מסביר גיל אלול. המעבר של אטנטי למערך אחסון נתונים מבית NetApp ולקונסולידציות שרתים, תוך שימוש בטכנולוגיית הוירטואליזציה של Vmware, יצר שורה של יתרונות עסקיים ותפעוליים, המתבטאים בחיסכון רב ובשיפור הזמינות העסקית.

"הודות לפיתרון הוירטואליזציה של Vmware יכולנו להסב את עשרות השרתים הפיזיים שהיו לנו למערך וירטואלי המבוסס על שלושה שרתים בלבד", אומר גיל אלול. "כתוצאה מכך הושג חיסכון כספי עצום. על פי חישוב שערכנו, החיסכון בחשמל על השרתים בלבד, מסתכם בלמעלה מ-400,000 ₪ בשנה".

גיל אלול מוסיף ואומר כי יישום הפיתרון אפשר להגדיל את זמינות המערכות ולהבטיח את ההמשכיות העסקית: "מערך האחסון החדש של NetApp אפשר לנו לשנות לחלוטין את מדיניות הגיבוי בחברה ולהשיג רמה גבוהה הרבה יותר של המשכיות עסקית. זאת, מבלי לפגוע כלל בפעילות השוטפת", אומר גיל אלול.

שריג צור, מנכ"ל אנקור מערכות מסכם ואומר: "הטמעת הפיתרון המשולב באטנטי, קידם אותה לרמה הטכנולוגית המתקדמת ביותר, תוך מענה כולל ושלם לצורך ברציפות והמשכיות עסקית. בפרויקט זה הוכיחה אנקור שוב, את יכולתה לשלב בצורה מוצלחת בין הטכנולוגיות המובילות בעולם האחסון והוירטואליזציה, באופן המספק את יחס העלות תועלת הטוב ביותר עבור הלקוח".

אירועים קרובים